5 motive să vizitezi Thailanda în 2020

Românii care aleg destinaţii de lux îndepărtate preferă să îşi petreacă vacanţa în locuri exotice cu plajă. Iar Thailanda se află în topul destinaţiilor exotice preferate de ei. Destinațiile principale sunt Bangkok, Phuket, Krabi (Ao Nang), Chiang Mai, nu neapărat în ordinea asta.

Thailanda se numără printre destinaţiile cu cele mai mici preţuri. Ăsta e primul motiv pentru care ar trebui să mergi și tu în Thailanda în viitorul apropiat. E mai scumpă decât țările din jur, Cambodgia, Vietman sau Laos, dar e și cea mai dezvoltată. Și mai orientată spre turismul de masă. Mâncarea, cazarea, serviciile sunt, în general, mult mai ieftine decât oriunde în Europa, chiar și în condițiile în care există diferențe semnificative de la un oraș la altul, de la plajă la munte, de la insule la partea continentală. Fiind o țară care atrage foarte mulți turiști, aici găsești toate genurile de cazări, de la hoteluri și resorturi luxoase, cu camere de sute de euro pe noapte, la hosteluri de 10 euro pe noapte.

Serviciile și infrastructura sunt de top. Din punctul ăsta de vedere, Thailanda e la mare distanță de alte țări din Asia de sud-est. Rețeaua de autostrăzi a țării este super dezvoltată (70 de mii de kilometri), la fel ca rețeaua de zboruri interne (sunt vreo 11 aeroporturi internaționale și 20 domestice).

Thailanda este frumoasă, diversă și ai ce să faci, indiferent unde te duci. Există plaje superbe în Koh Samui, Krabi-Ao Nang, iar dacă vrei destrăbălare atunci mergi în Phuket.

Dacă vrei la munte, unde clima este mai blândă, prețurile mai mici și vrei să cunoști hipsteri din toată lumea, plecați de acasă fără să se mai întoarcă, atunci mergi în Chiang Mai. Adaugă pe listă și Bangkok-ul. Merită să îi dedici măcar două zile.

Este o țară sigură pentru turiști. Poate suna ciudat, dar Thailanda poate fi mai sigură decât multe țări din Europa. Turismul reprezintă aproape 18% din PIB-ul țării, iar autoritățile au grijă de oaspeții săi. De aceea i se spune Thailandei, Țara Zâmbetelor. Cât despre boli tropicale, pericolul e ca și inexistent. În partea de nord, în apropierea de granița cu Myanmar, ar exista pericol de malarie. Cu toate acestea, nu e nici un vaccin obligatoriu pentru a vizita Thailanda.

Mâncarea thailandeză. Pentru thailandezi mâncarea e una dintre cele mai importante chestii din viață, deci au o grijă deosebită pentru bucătăria locală. Aici, dacă nu ești pretențios, te poți așeza la o masă comună, unde cu echivalentul a 4 lei manânci foarte bine, o porție de orez cu pui stropit cu mirodenii. După ce o încerci mâncarea thailandeză devii dependent și încerci să faci și acasă.

Pe scurt

Celebra plajă Maya Bay din filmul “The Beach” va rămâne închisă până în 2021. Nu merită să mergeți în excursie din Krabi până la Ko Phi Phi, aproximativ 4 ore, ca să vedeți doar intrarea în celebrul și spectaculosul golf Maya.

La 10 minute cu barca de Aonang e și Railay Beach, considerată una dintre cele mai bune plaje din lume. Nu evitați aici restaurantele mobile din bărci. Creveții pregătiți pe barcă sunt excelenți și puteți descoperi ce gust are cu adevărat fructul de mango.

Pentru a experimenta o noapte în Bangkok, trebuie să căutați zona Sukhumvit, Soi 11.

Cum ajungi

În Thailanda, puteți ajunge cu un zbor București – Bangkok, București – Chiang Mai sau București – Krabi, cu o escală ce diferă în funcție de companie. Turkish, Qatar, KLM, Air France au cele mai bune variante. Un bilet dus – întors e în jur de 700 de euro, dar pot fi găsite oferte speciale la 400-500 de euro. De obicei, multe companii au oferte speciale la final de septembrie început de octombrie pentru călătorii în ianuarie și februarie. Dacă găsiți un preț bun, puteți zbura și în Singapore, de unde aveți numeroase curse low-cost spre destinațiile thailandeze. Pentru Thailanda, românii au nevoie de viză, dar dacă sejurul nu depășește 15 zile puteți apela la visa-on-arrival, direct la aeroport.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL