Toamna generează creşteri spectaculoase pentru afacerile dedicate părinţilor

Începerea şcolii, odată cu toamna, determină creşteri uriaşe în businessurile dedicate segmentului copii - părinţi. Acestea sunt vizibile nu doar la categoria de produse necesare - haine, rechizite etc -, ci şi la game de produse opţionale, cum ar fi cele dedicate creşterii imunităţii.

Ultimii ani au adus o explozie în oferta de produse dedicate copiilor şi părinţilor. Acest fapt a dus şi la o creştere pe zona micilor antreprenori, care comercializează produse manufacturate în România, dar şi a târgurilor de profil. Astfel, anual, există peste 10 evenimente dedicate produselor pentru părinţi - copii. "În România, piaţa de produse pentru copii s-a dezvoltat proporţional cu cererea. Atât pe partea de haine, cât şi de jucării, consumabile, a apărut cererea de materiale sănătoase, cât mai naturale. Iar pentru acestea sunt dispuşi să plătească mai mult decât în mod obişnuit, prin urmare producătorii locali au început să primească mai mult credit, să fie mai apreciaţi. Pe baza cererii mari, mulţi au apelat la fonduri europene sau la finanţări pentru start-upuri pentru a se dezvolta. Se simte clar o creştere la nivel de antreprenoriat în ultimul an, motiv pentru care există şi o ofertă variată pe piaţă, a precizat Meg Mihăiţă, antreprenor şi organizator al Alegria" - un târg dedicat produselor pentru copii. Aceasta a decis să organizeze târgul Alegria după ce ea însăşi a experimentat viaţa ca antreprenor în acest segment. Astfel, în urmă cu trei ani, a creat Meg Wi Baby - un brand de haine pentru copii. De la an la an a observat o cerere tot mai mare, mai ales în perioada septembrie - octombrie, când se schimbă anotimpurile, dar mai ales începe noul an şcolar. "Hainele sunt bunuri de consum. Copiii cresc repede, de aici şi ideea de a veni mereu cu printuri noi pe modele versatile, care se potrivesc şi fetelor şi băieţilor. Cererea se dublează sau chiar se triplează faţă de perioada iulie - august", a mai precizat Meg Mihăiţă.

Creştere de 20% la produse naturiste Creşterile semnificative se înregistrează şi în cazul businessurilor care nu au ca target principal părinţii, dar care comercializează astfel de produse. Gama de produse din categoria Mămici şi Copii reprezintă circa 20% din totalul vânzărilor de produse naturiste pe Vegis.ro. "În ultimii 2-3 ani am observat o creştere substanţială pe acest segment, odată datorită pieţei produselor naturiste, care este în creştere, şi totodată datorită dorinţei părinţilor de a alege cele mai naturale produse şi soluţii pentru copiii lor. Începutul şcolii în sine nu reprezintă un moment declanşator pentru consum de produse naturiste. Însă perioada coincide cu începutul sezonului rece, care este sezonul de vârf pentru noi. Apoi, la câteva săptămâni după reintegrarea celor mici în comunitate, devine vizibilă nevoia de stimulare a imunităţii şi pregătirea pentru lupta cu răceli, gripe, viroze, afecţiunile specifice sezonului, iar părinţii apelează la produsele naturiste pentru cei mici, dar şi pentru ei înşişi", a precizat pentru Adevarul Mihai Bucuroiu, fondator al magazinului online de produse naturiste. De altfel, coşul de cumpărături este considerabil mai consistent în cazul achiziţiilor legate de copii. Potrivit reprezentanţilor Vegis.ro, pe acest segment, comanda medie este 175 lei, cu circa 18% mai mare decât valoarea medie de pe site. "Cele mai vândute produse din această categorie sunt Kitul pentru imunitatea copiilor care conţine un mix complex de produse apicole cu nuci şi fructe, şi un spray cu propolis pentru prevenţia durerilor de gât. Un alt produs din topul vânzărilor este Vapour Rub – un gel care desfundă căile nazale ale bebeluşului cu ajutorul uleiurilor aromatice de mentol şi eucalipt, urmat de bomboanele cu miere de manuka, propolis sau polen. Mierea de Manuka este de altfel cel mai vândut produs pentru imunitatea întregii familii. De asemenea, spray-urile de gât cu miere de Manuka, pasta de dinţi sau produsele de îngrijire cosmetică cu venin de albine şi miere de manuka sunt printre preferatele clienţilor noştri, datorită proprietăţilor antibacteriene", a explicat Mihai Bucuroiu. Comportamentul cumpărătorilor pe acest segment a determinat şi o investiţie nu atât pe zona de produse, cât pe partea de informare a clienţilor. "Extinderea gamei nu este un obiectiv în sine pentru noi, pentru că niciodată nu am urmărit să avem un număr mare de produse, nu este un indicator. Cea mai mare investiţie pe care o facem este în informarea şi educarea clientului. Vegis.ro nu pretinde că deţinea cheia unei vieţi veşnice prin folosirea naturistelor, misiunea noastră este să informăm clientul privind alternativele, ingredientele, studiile şi cercetările referitoare la produsele pe care le comercializăm, astfel încât clientul să decidă în cunoştinţă de cauză ce produs se potriveşte stilului de viaţă şi nevoilor sale", a conchis Bucuroiu.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului, după 8 ani de absență

Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.

Chanel lansează o carte de colecție editată de Sofia Coppola

Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Rolls Royce celebrează Phantom printr-un model cu figurina Spirit of Ecstasy din aur masiv

Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Trenul Venice Simplon Orient Express vrea să te ducă pe Coasta Amalfi anul viitor

Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Montblanc a extins arta scrisului în spațiul digital cu o nouă tabletă E-ink de înaltă calitate

Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton sărbătorește Baloanele de Aur 2025

Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa

Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL