Tiffany, compania care a stabilit un nou standard pentru inelele de logodnă pentru femei, atunci când a introdus setul de mărci comerciale în 1886, își propune să înceapă o nouă tradiție, lansând o linie de inele de logodnă pentru bărbați.
Inelele, fie din titan, fie din platină, sunt proiectate în stilul unui ghiul, dar încorporează un diamant mare în loc de însemn sau piatră dură ca și caracteristică centrală.
Tiffany promovează colecția ca o îndepărtare modernă și îndrăzneață de la convențional pe care majoritatea bărbaților încep să o poarte doar după nuntă. Și există o logică, spun experții în bijuterii: femeile nu sunt singurele persoane care se logodesc, așa că de ce ar trebui să fie singurele care ajung să poarte inele cu diamante ca mărturie a logodnei lor?
Colecția se numește The Charles Tiffany Setting, nu pentru că încorporează o nouă tehnică de decor, ci pentru că este un tribut adus iconului (și copiat pe scară largă) decor Tiffany cu șase direcții creat de fondatorul Charles Lewis Tiffany.
Fiecare inel este conceput pentru a conține fie un diamant rotund strălucitor, fie tăiat cu smarald, de până la cinci carate. Tăieturile rotunde și strălucitoare sunt amplasate în inele simplificate, cu margini de cuțit, despre care compania spune că sunt inspirate de Tiffany Setting pentru femei.
Stilurile cu diamante tăiate cu smarald sunt proiectate cu margini puternice, arhitecturale, reflectând tendința ca bijuteriile pentru bărbați să aibă o margine masculină care o deosebește de cele pentru femei.
Prețurile pentru inelele din colecția The Charles Tiffany Setting variază între 15.600 și 278.500 de dolari.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.