Oamenii par să fi dezvoltat un gust pentru machiajul minimalist - departe de straturile de fond de ten și de evidențiator care au fost cândva populare. Acum, totul este să pui accent pe strălucirea naturală - o tendință de frumusețe care promite să continue în aceeași direcție în 2021.
Uitați de fondul de ten, contururi și alte straturi de produse care se acumulează pe față, frumusețea în 2021 va depinde de minimalism. Este practic o continuare a anului 2020, dar fără constrângeri și natura forțată a tendințelor din acest an - adică măști de față și blocaje - sau cel puțin, să sperăm. Bărbații și femeile par să accepte cea mai recentă tendință din Coreea de Sud, care implică limitarea rutinelor de frumusețe la doar câteva produse. Este vorba pur și simplu de a face lucrurile mai bine, diferit și cu mai puțin - lăsând pielea să respire și revenirea la un tip de frumusețe mai natural.
Aceasta este una dintre tendințele cheie din 2021 evidențiate în raportul anual Pinterest Predicts, bazat pe imagini. Acesta dezvăluie modul în care căutările pe web se concentrează acum asupra produselor și tehnicilor care dau o strălucire naturală fără a trece la excese. An de an, căutările pentru „o piele strălucitoare dar naturală” s-au cvadruplat, la fel ca și căutările „exerciții de yoga pentru față”. Utilizatorii web au căutat, de asemenea, „îngrijirea pielii acasă” (+ 110%) și „mască de față cu aloe vera” (+ 115%).
Pandemia de Covid-19 - și în special carantina - a permis multor oameni să încerce lucruri simple pentru propria lor bunăstare personală. Și aceasta este o tendință care urmează să continue în 2021, potrivit Pinterest. Ritualurile de îmbăiat, în special, sunt noile spa-uri la domiciliu, cu o creștere a căutărilor pentru „baie de curățare spirituală” (+ 180%), „ritual de baie cu lună plină” (+ 90%) ca să nu mai vorbim de „rețeta de ceai de baie” (+ 60%).
Același lucru este valabil și pentru modă, în cazul în care îmbrăcămintea confortabilă, protectoare și confortabilă pare să se ridice deasupra unor modele mai sofisticate. De la an la an, căutările de „haine matlasate” s-au cvadruplat, în timp ce căutările de „ținute confortabile” și „rochii de casă pentru femei” s-au dublat. Căutările pentru „pulover de casă” sunt, de asemenea, în creștere (+ 155%), precum și „papuci pufoși” (+ 90%).
În ciuda revenirii la elementele de bază și a concentrării asupra frumuseții naturale, oamenii ar putea fi tentați să adauge o notă îndrăzneață aspectului lor de zi cu zi după un an tumultuos. În lumea frumuseții, aceasta ar putea deschide calea pentru culori și motive strălucitoare pe alte părți ale corpului, cum ar fi unghiile și ochii.
Potrivit Pinterest, căutările pentru „unghii indie” au crescut de 21 de ori de la an la an, în timp ce „unghiile smiley” au crescut de nouă ori, iar „machiajul fluture pentru ochi” a crescut de șase ori. Se pare că sprâncenele devin, de asemenea, îndrăznețe, cu stiluri deosebite, cum ar fi sprâncenele gotice (+ 120%) și sprâncenele albite (+ 160%), care se dovedesc foarte populare.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.