Actrița Marvel a dezvăluit că noua sa linie de înfrumusețare, care urmează să fie lansată la începutul anului 2022, este „o abordare curată și accesibilă a frumuseții”. Deși încă nu există informații cu privire la ce tipuri de produse lucrează Johansson, finanțarea liniei sale provine de la companiile Najafi, care lucrează și cu linia de îngrijire a părului Pattern Beauty a lui Tracee Ellis Ross și Moon Oral Care, care este parteneriat cu modelul Kendall Jenner.
Partenera lui Johansson în această aventură, Kate Foster, a lucrat în trecut cu Victoria's Secret Beauty și Juicy Couture.
Scarlett Johansson nu este străină de mărcile de frumusețe, deoarece actrița a fost imaginea L'Oréal Paris, atât pe partea de machiaj, cât și de păr, de ani de zile. Scarlett a fost anterior și model pentru linia de parfumuri Dolce & Gabbana, The One. Așadar, ne va oferi prima marcă de frumusețe independentă a lui Johansson produse pentru a obține pielea ei strălucitoare sau pentru îngrijirea părului? Poate cheia zâmbetului ei strălucitor? Numai timpul o spune.
Se pare că Najafi investește între 5 și 10 milioane de dolari în eticheta încă fără nume, potrivit unui raport, citat de The New York Post. „Suntem încântați să susținem fondatori și echipe de management ambițioase și grijulii care conduc cu integritate și viziune”, a declarat Jahm Najafi pentru WWD, director executiv al companiilor Najafi din Phoenix, Arizona. „Scarlett și Kate se încadrează direct în tipul de lideri cu care ne place să fim parteneri pe termen lung.”
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.