Contrar oricărui pronostic, Jennifer Lopez a lansat pe 4 aprilie o marcă de cocktailuri gata de băut. Pentru a-și promova noile băuturi, Spritz cu conținut scăzut de calorii (cu conținut scăzut de zahăr), cântăreața a distribuit un videoclip promoțional în care o arată în pantaloni scurți și o cămașă albă, sorbind faimosul ei spirit de pe Rivieră, în Italia.
Artista a realizat o ședință foto inspirată din dolce vita anilor 1970, prin care o descoperim relaxându-se la soare, cu un pahar în mână.
Surprinzător pentru o vedetă care s-a asigurat mereu că nu bea alcool. Cântăreața a susținut întotdeauna abstinența, asigurându-se că este cel mai eficient secret al ei de frumusețe. Într-un interviu acordat revistei InStyle în iunie 2016, ea a spus că a urmat o dietă echilibrată cu legume verzi și pește și a explicat că „nu a fumat, nu a băut alcool sau a băut cafea”. Unii oameni se întreabă atunci despre această alegere comercială confuză. Ademenirea câștigului sau simpla schimbare a minții?
Băutura lui J-Lo este însă diferită, deoarece cocktailurile sale sunt făcute din ingrediente naturale și sunt mai puțin alcoolice decât media. Comunicatul de presă al mărcii asigură că un pahar de Spritz ar corespunde „la aceeași cantitate de alcool cu un pahar de vin”. Un argument totuși neconvingător întrucât Aperolul (alcoolul care alcătuiește Spritz-ul) are 12,5% conținut de alcool, iar unele vinuri ajung la 14,5%. În plus, un pahar de cocktail gata de băut de la Jennifer Lopez ar reprezenta „110 calorii mai puțin per porție”.
La această primă inconsecvență s-a adăugat o altă întrebare, de data aceasta față de soțul ei, actorul Ben Affleck. Într-adevăr, acesta din urmă s-a scufundat în alcool în timpul căsătoriei anterioare cu Jennifer Garner, de care a divorțat în 2015. Actorul nu a ascuns niciodată această dependență și chiar a mărturisit des în presă pentru a sensibiliza mai bine publicul și generația tânără.
Invitat pe platourile emisiunii Howard Stern Show, în decembrie 2021, el a spus că a fost „prins” în relația sa cu actrița. „Mi-am spus: „Nu pot pleca din cauza copiilor mei (Violet, 16 ani, Seraphina, 12 ani, și Samuel, 9 ani, Ed.), dar sunt nemulțumit, ce să fac?" (...) Așa că ce am făcut a fost să beau o sticlă de scotch și să adorm pe canapea, ceea ce s-a dovedit a nu fi soluția."
Confruntată cu alcoolismul noului ei soț, Jennifer Lopez a făcut alegerea potrivită, lansându-se într-un brand de băuturi spirtoase? Oricum, nu pentru fanii săi. „Probabil că acesta nu este cel mai bun mod de a susține un soț treaz”; „Soțul ei se luptă să nu mai bea și ea creează o marcă de alcool?”; „Este o alegere cu adevărat ciudată, ea ar avea o mulțime de alte moduri de a face bani”, se arată în sutele de comentarii negative care apar sub postare.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.