Sezonul de Formula 1 de anul trecut a fost un dezastru frustrant pentru Ferrari, dar nu același lucru se poate spune despre producția de supercaruri a legendarei mărci italiene. Din punct de vedere financiar, producătorul de automobile din Maranello a avut un record în 2022 și își transmite o parte din avere angajaților săi harnici, înmânând cecuri cu bonusuri. Directorul executiv al mărcii Ferrari, Benedetto Vigna, a declarat că peste 5.000 de angajați ai companiei vor primi bonusuri de până la 13.500 de euro (circa 15.000 de dolari), ceea ce reprezintă un salt de circa 12,5 la sută față de anul precedent.
Rezultatele financiare sunt mai mult decât satisfăcătoare, cu un profit net de 939 de milioane de euro, în creștere cu 13 % față de anul precedent, 13.221 livrări totale (+18,5%) și venituri nete în valoare de 5 miliarde euro (+19,3%). ”Aceste date pregătesc terenul pentru un 2023 și mai puternic, alimentat de cererea continuă a produselor noastre în întreaga lume. Privim înainte cu multă încredere, încurajați de rezultatele unei companii în evoluție”, comentează directorul general Benedetto Vigna.
Compania prezintă o stare de sănătate excelentă, fiind demonstrată și de portofoliul de comenzi, care este ”foarte robust, acoperind bine anul 2023 și o parte din 2024”.
Referitor la gestionarea listelor de așteptare, Vigna explică că ”se acordă mult mai mult spațiu laturii experimentale”. Mașinile hibride sunt disponibile la dealeri și din partea clienților există ”un interes puternic pentru modelele 296 Gtb și Gts”. Vigna subliniază că lockdown-ul din China nu a avut niciun impact asupra livrărilor, electrificarea ”decurge conform planului” și producția de Purosangue, care a început în 2022, este în creștere, iar comenzile sunt ”cu mult peste așteptări”. ”Confirmăm plafonul de 20%, anul acesta s-ar putea să nu-l atingem, dar suntem în conformitate cu obiectivele”, adaugă el.
Cavallino privește spre viitor cu patru priorități. Prima face referire la lumea F1. ”Vrem să fim din nou competitivi în campionat. Scopul nostru este să câștigăm Campionatul Mondial și întreaga echipă, cu Fred Vasseur care ni s-a alăturat recent, lucrează în această direcție”, spune CEO-ul companiei de la Maranello. ”O altă prioritate este continuarea dezvoltării de produse inovatoare care să permită oamenilor să se bucure din ce în ce mai mult de mașinile noastre. A treia prioritate este de a continua extinderea bazei de clienți, a patra de a crește numărul de brevete. În 2022, numărul brevetelor pe care le-am depus a fost de 4 ori mai mare decât în 2021”.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.