Bine, poate că nu toată lumea ar fi dispusă să plătească această sumă, dar știm sigur că a fost plătită de un entuziast care și- dorit un iPhone X modificat de Ken Pillonel, conform Verge. Și ce e incredibil e fapt că noul proprietar al telefonului nu-l va putea folosi.
De ce atâta agitație pentru un smartphone de patru ani care nici măcar nu a fost modificat de inginerii de la Apple?
Primul iPhone cu mufă USB-C nu a fost produs de Apple, iar prețul său de vânzare a depășit toate așteptările, demonstrând încă o dată că există cerere pentru un astfel de dispozitiv. Ken Pillonel, a documentat procesul prin care a înlocuit mufa Lightning originală cu un USB-C pe canalul său de YouTube, după care a listat telefonul pentru vânzare pe eBay. Prețul a crescut repede peste 4.000 de dolari, însă prețul final i-a adus o sumă frumoasă în conturi.
USB-C este un standard de conector relativ recent care permite o încărcare mai rapidă și transfer de date fără a afecta performanța dispozitivului, mai ales în comparație cu conectorul Lightning pe care Apple îl folosește din 2012.
Motiv pentru care Pillonel a decis să-și construiască unul al său. Pentru a fi sigur, schimbarea unui conector cu altul nu a fost ușoară. Studentul absolvent de inginerie a prezentat recent tot ceea ce a intrat în conversia iPhone X în USB-C într-un videoclip postat pe canalul său de YouTube la începutul acestei luni, inclusiv instalarea de circuite suplimentare în șasiul telefonului. Dar, după câteva încercări și erori, a ajuns să aibă un iPhone cu USB-C care este complet funcțional.
iPhone X al lui Pillonel este doar un prototip, așa cum a subliniat el în lista de licitații eBay. Ofertantul câștigător a fost de acord că nu va restaura, actualiza sau șterge iPhone-ul. El a mai spus că dispozitivul nu poate fi deschis sau folosit ca telefon de zi cu zi. Practic, este un suvenir neoficial Apple. Totuși, asta nu a împiedicat pe cineva să-l cumpere cu 86.001 de dolari, față de 999 de dolari cât a costat inițial.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.