În primele nouă luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clienţii din România au venit din platforma mobilă a Fashion Days, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, au declarat azi reprezentanţii companiei. Cea mai importantă evoluţie a fost înregistrată în Bulgaria, unde ponderea aplicaţiei Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasată de pe un dispozitiv mobil. La nivel regional, în perioada menţionată, un client Fashion Days din România şi Bulgaria a efectuat, în medie, 3 comenzi, în timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comandă a inclus în medie 2 produse, în România şi Ungaria, iar în Bulgaria o medie de 1,75 produse. Femeile sunt, în continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel că includ, în medie, aproape 5 articole / comandă, de patru ori mai multe decât bărbaţii. România preferă shopping-ul de seară În cazul aplicaţiei Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din România şi Ungaria este plasată seara târziu. Ora de vârf pentru clienţii din România este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. În schimb, în cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clienţii românii preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00. Topul celor mai căutate produse este diferit, la nivel regional. Dacă în România şi Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienţii din Ungaria au căutat cel mai des genţi. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria şi gecile, în Ungaria. La nivel de branduri, cele mai dorite şi adăugate în Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, în România, Converse, în Bulgaria, şi Desigual, în Ungaria. Florile, cărţile şi produsele de îngrijire, comandate de pe mobil Şi alte domenii din zona de lifestyle înregistrează creşteri semnificative în comenzile de pe dispozitive mobile. Ponderea traficului înregistrat de pe mobil pe Floria.ro a ajuns în primele 6 luni ale anului la 65% din total, faţă de 60% cât reprezenta în aceeaşi perioadă a anului anterior, cu o rată de conversie mult mai ridicată decât în anii precedenţi. Traficul de pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte 60% din totalul vizitelor pe Libris.ro, lider pe segmentul de retail de carte, şi generează 45% dintre vânzări, cu o creştere de aproape 80% faţă de perioada similară din 2017. Pentru Vegis.ro, primele 9 luni din 2018 au adus o creştere de 25% a traficului pe mobil, însă în ceea ce priveşte rata de conversie, aceasta a crescut cu 75% faţă de perioada similară din 2017. Urmează Black Friday Toate aceste date au potenţial de creştere şi mai mare în perioada imediat următoare, cunoscută pentru vârfurile înregistrate. Astfel, campaniile de Black Friday şi cele de Crăciun vor genera vânzări semnificative. Potrivit unui studiu recent realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban şi cu acces la internet aşteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday şi Crăciun pentru a achiziţiona produse în perioada următoare. În intervalul noiembrie – decembrie, categoriile de Fashion, Cosmetice şi Cărţi/Cadouri sunt cele din care urmează să se achiziţioneze cele mai multe produse, chiar dacă bugetul alocat pe aceste categorii este mai mic decât în cazul IT&C sau Travel. Conform studiului, românii intenţionează să cheltuiască cel mai mult pe produsele din ultima categorie, ajungând la 1.472 de lei în cazul laptopurilor, telefoanelor şi tabletelor.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.