Hollywood s-a schimbat anul acesta. Unele lucruri nu vor reveni niciodată la normal

William Goldman, renumitul scenarist alclasicelor „Butch Cassidy and the Sundance Kid” și „All The President’s Men”, a spus odată că „nimeni nu știe nimic” la Hollywood.

Dacă ar exista un citat care să descrie industria divertismentului în 2020, acesta ar fi: „Acesta a fost cel mai nebunesc, cel mai imprevizibil și cel mai important an din istoria industriei cinematografice”, a declarat Paul Dergarabedian, analist media la Comscore, pentru CNN Business. „Pandemia a comprimat poate până la zece ani de schimbare într-un an pentru industria cinematografică.”

Hollywood-ul a trecut printr-o transformare. Pe măsură ce pandemia de coronavirus a devastat industria prin închiderea cinematografelor, întârzierea blockbusterelor și blocarea producțiilor din întreaga lume, a popularizat streamingul.

Între timp, normele istorice au fost aruncate pe fereastră, în timp ce unele dintre cele mai tradiționale studiouri experimentau cu viitorul lor de streaming. Cinematografele, pe de altă parte, au suferit pierderi financiare uriașe.

Pe măsură ce noul an se apropie, singurul lucru sigur la Hollywood în acest moment este incertitudinea.

O mare parte din ceea ce s-a întâmplat anul acesta - de la Universal care a lansat „Trolls World Tour” la Warner Bros, multe studiouri intenționează să prezinte toate filmele sale din 2021 pe HBO Max - care are potențialul de a modifica însăși ADN-ul Hollywoodului.

Jeff Bock, analist senior la firma de cercetare a divertismentului Exhibitor Relations, consideră că unele schimbări alimentate de pandemie vor deveni elemente de bază permanente ale afacerii de la Hollywood. Un exemplu semnificativ este cât timp filmele rulează exclusiv în cinematografe înainte de a merge pe alte platforme.

„Nu vom mai vedea niciodată ferestre de lansare de 60 până la 90 de zile”, a spus el. În afară de asta, a spus Bock, cetatea filmului va avea nevoie de un Magic 8-Ball. Bock a adăugat că nu ar fi surprins să vadă că cinematografele își pierd mai mult din puterea de negociere în 2021.

Michael Nathanson, analist media și partener fondator la MoffettNathanson, spune că 2020 a fost o „furtună perfectă” pentru industria cinematografică. A contribuit la crearea „impulsului pentru distribuitorii de filme, pentru a realiza în cele din urmă schimbările mult sperate”. El prezice că multe companii de streaming precum Netflix, Apple și Amazon, vor realiza mai multe filme în 2021. Dar, în același timp, Nathanson crede că publicul se va întoarce probabil în cinematografe în 2021.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Kate Middleton și William au luat o decizie neașteptată, după ce s-a aflat că prințesa suferă de cancer

Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC