Lansarea vaccinurilor COVID-19 a fost lentă în Italia și o serie de companii italiene de modă iau măsuri pentru a ajuta la accelerarea procesului. Gucci a declarat luni că se alătură unei inițiative a asociației italiene Confindustria. De îndată ce reglementările sanitare naționale și regionale italiene o vor permite, Gucci va deschide ușile birourilor și unităților sale corporative pentru a vaccina peste 6.000 de angajați italieni.
„Pandemia ne-a provocat pe toți cu probleme neașteptate”, a spus Marco Bizzarri, președinte și director executiv al Gucci. „De la început, am pus oamenii în centru și am lansat inițiative pentru a ne proteja comunitățile: de la angajații noștri la furnizorii noștri, oferind, de asemenea, sprijin profesioniștilor din domeniul sănătății și comunităților cele mai vulnerabile. Pe măsură ce campania de vaccinare înaintează, angajamentul nostru față de țara în care s-a născut Gucci crește. Prin urmare, suntem extrem de mândri să deschidem ușile birourilor și facilităților noastre pentru campania de vaccinare.”
Decizia este în conformitate cu cea a companiei-mamă, Kering, care oferă spații proprii și cele ale celorlalte mărci ale grupului care operează în Italia.
Inițiativa face parte din Progetto Prevenzione Attiva, lansat în iulie 2020 în colaborare cu prof. Andrea Crisanti, Universitatea din Padova, Universitatea Luiss din Roma și Polul de inovație de genomică, genetică și biologie din Siena. Proiectul, dezvoltat cu scopul de a crește în continuare siguranța locurilor de muncă ale Gucci, implică monitorizarea voluntară și preventivă a nivelului de risc de infecție COVID-19 la care pot fi expuși angajații. Monitorizarea poate duce ulterior la implementarea unor măsuri de detectare rapidă.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.