Lansarea vaccinurilor COVID-19 a fost lentă în Italia și o serie de companii italiene de modă iau măsuri pentru a ajuta la accelerarea procesului. Gucci a declarat luni că se alătură unei inițiative a asociației italiene Confindustria. De îndată ce reglementările sanitare naționale și regionale italiene o vor permite, Gucci va deschide ușile birourilor și unităților sale corporative pentru a vaccina peste 6.000 de angajați italieni.
„Pandemia ne-a provocat pe toți cu probleme neașteptate”, a spus Marco Bizzarri, președinte și director executiv al Gucci. „De la început, am pus oamenii în centru și am lansat inițiative pentru a ne proteja comunitățile: de la angajații noștri la furnizorii noștri, oferind, de asemenea, sprijin profesioniștilor din domeniul sănătății și comunităților cele mai vulnerabile. Pe măsură ce campania de vaccinare înaintează, angajamentul nostru față de țara în care s-a născut Gucci crește. Prin urmare, suntem extrem de mândri să deschidem ușile birourilor și facilităților noastre pentru campania de vaccinare.”
Decizia este în conformitate cu cea a companiei-mamă, Kering, care oferă spații proprii și cele ale celorlalte mărci ale grupului care operează în Italia.
Inițiativa face parte din Progetto Prevenzione Attiva, lansat în iulie 2020 în colaborare cu prof. Andrea Crisanti, Universitatea din Padova, Universitatea Luiss din Roma și Polul de inovație de genomică, genetică și biologie din Siena. Proiectul, dezvoltat cu scopul de a crește în continuare siguranța locurilor de muncă ale Gucci, implică monitorizarea voluntară și preventivă a nivelului de risc de infecție COVID-19 la care pot fi expuși angajații. Monitorizarea poate duce ulterior la implementarea unor măsuri de detectare rapidă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.