La scurt timp după prezentarea rezultatelor, numărul experților care au criticat strategia lui Gucci, fiind prea concentrată asupra clienților tineri, a apărut ca ciupercile într-o pădure după o zi ploioasă. Unii au sugerat că marca are nevoie de o resetare dramatică. De-a lungul deceniilor, Gucci a trecut prin faze în care povestea sa a fost executată cu îndrăzneală și cu succes. De când a preluat funcția de director creativ al Gucci în ianuarie 2015, Alessandro Michele a interpretat povestea mărcii în felul său: mai jucăuș, teatral și cu o atmosferă retro din anii 1970. Aceste execuții îndrăznețe ale istoriei mărcii au fost răsplătite cu rate puternice de creștere compuse pe termen lung.
În fazele în care povestea mărcii nu a fost exprimată suficient de bine, ca și în perioada în care Frida Giannini era directorul creativ, vânzările au scăzut - în ciuda laudelor pe care Gianni le-a primit pentru calitatea și stilul colecțiilor sale. Gucci prezintă o lecție pentru alte mărci de lux: Povestea mărcii contează întotdeauna cel mai mult. Marca a fost incredibil de puternică în această dimensiune în ultimii ani și este mai bine poziționată pentru viitor decât majoritatea celorlalte mărci de lux. Drept urmare, consumatorii mai tineri - care nu sunt doar viitorul mărcilor de lux, ci și cei mai exigenți clienți - s-au îndrăgostit de marcă. Și acesta este un punct de plecare puternic pentru dezvoltarea mărcii post-pandemice în viitor.
Problemele de marcă nu sunt fundamentale, ci sunt în executarea poveștii sale. Un indicator este ponderea redusă a mărcii în vânzările digitale, care, potrivit Yahoo Money, se ridică la aproximativ 13%, în ciuda creșterii puternice. Având în vedere amprenta sa expansivă în China și publicul tânăr, experții s-ar fi așteptat ca Gucci să aibă cel puțin 20% din cota digitală a vânzărilor. Ca atare, vânzările digitale ar trebui să devină un punct de atenție pentru alte mărci de lux. Jocul luxului s-a transformat într-un joc digital, unde peste 90% din deciziile de cumpărare sunt luate prin călătoria digitală. Dacă o marcă precum Gucci rămâne în domeniul digital, alte mărci ar trebui să fie alarmate. În digital, nu este suficient să mai crești. Acum este necesar să se genereze un avantaj competitiv digital, ceea ce înseamnă că un brand are nevoie de mai mult decât un magazin web frumos.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.