Brandul este optimist cu privire la introducerea parfumurile, având în vedere că toate cele opt esențe răspund multitudinii de tendințe olfactive pentru consumatorul său global care se diversifică mereu. Mișcarea vine pe măsură ce piața parfumurilor fine revine la viață.
Estée Lauder a intrat pe piața parfumurilor fine cu Youth Dew în 1953. Dar această colecție este complet modernă. Potrivit companiei, Luxury Fragrance Collection prezintă ScentCapture Fragrance Extenders, o tehnologie proprietară despre care se spune că oferă fiecărui parfum capacitatea de a fi purtat până la 12 ore.
Colecția de parfumuri de lux Estée Lauder încorporează învățături din studiile neurozenzoriale ale terților Estée Lauder. Potrivit companiei, parfumurile pot provoca sentimente de „pozitivitate și bucurie” sau „calm și fericire”. De mai bine de un an și jumătate, acele sentimente au fost reduse în SUA și în întreaga lume.
Companiile Estée Lauder dezvoltă un sistem de aplicare a tehnologiei de încălzire și răcire a sistemelor sale de fabricație, care va scurta procesul de producție și va contribui la reducerea deșeurilor. Tehnologia de căldură și răcire, dezvoltată de Roctool, este aplicată mai multor metode de fabricație și oferă îmbunătățiri finisajelor de suprafață fără pași suplimentari pentru decorarea sau producerea materialelor. Acest lucru va reduce pașii în fabricarea produselor sale, spun reprezentanții companiei, adăugând durabilitate.
Procedând astfel, simplifică ambalarea și reduce deșeurile din procesul de producție cu 10% până la 15%, menținând în același timp calitatea produsului, spune compania.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.