În această vară, tendințele de machiaj pentru ochi curg și înțelegem de ce. Când ești în vacanță, încerci lucruri noi în materie de machiaj. Dar unde să găsim inspirație? Pe TikTok!
După ce am văzut tehnica „Ochii de sirenă”, apoi „Ochii adormiți”, acum este timpul pentru „Ochii de căprioară”. Un nou trend care pare să aibă succes, conform celor 64 de milioane de vizualizări pe care le-a strâns hashtag-ul #doeeyes.
@sydney_art Replying to @kitt..connorr Doe Eye tutorial!! #makeup #doeeyes #foryou #fyp ♬ original sound - Sydney Morgan
Spre deosebire de alte tendințe văzute în ultimele zile pe rețeaua de socializare, tehnica „Doe Eyes” nu constă în întinderea ochiului, ci mai degrabă în rotunjirea acestuia oferindu-i o anumită profunzime. Scopul final al acestei tehnici: să-ți deschizi ochii.
Pentru a face acest lucru, trebuie parcurși mai mulți pași. Mai întâi, trasează o linie de eyeliner negru. Pentru aceasta, este indicat să începeți linia în colțul exterior al ochiului. Iar pentru a reuși, este esențial s-o desenezi suficient de groasă și mai ales întinsă în sus, fără a face ochi de pisică XXL.
Apoi, desenează o a doua linie din colțul interior al ochiului până la prima din colțul exterior. Încă o dată, nu ezita s-o faci oarecum groasă.
Intră apoi în joc creionul alb kohl, care se aplică pe toată membrana mucoasă inferioară a ochiului, precum și în colțul interior, pentru a deschide privirea.
În cele din urmă, pentru a adânci aspectul de această dată, aplică un bronzer la nivelul liniei genelor inferioare, precum și în scobitura superioară a ochiului. O modalitate de a o intensifica într-un mod ultra natural. La final aplică rimel.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.