Au fost propuse trei scenarii cu privire la performanțele viitoare ale pieței bunurilor de lux. S-a prezis că vânzările vor scădea cu 15-35%, în funcție de cât de puternic afectează pandemia mărcile. Mai mult, există șase tendințe de consum, cu o piață din China din ce în ce mai importantă.
În timp ce piața din China a fost puternic afectată în primul trimestru, aceasta va fi, de asemenea, prima care se va redresa. Pe măsură ce se ridică restricțiile, oamenii vor ieși din casă, magazinele vor începe să se deschidă. Pentru a încuraja cheltuielile, atât administrațiile centrale, cât și cele locale din China își desfășoară activitatea. Beijing renunță la taxa pe valoarea adăugată (TVA) în provincia Hubei - fostul epicentru al COVID-19 și prima regiune care simte efectele blocajului - și a redus cota TVA este redusă la un procent până în luna mai, conform site-ului televiziunii de stat CGTN.
Cumpărăturile cu bunuri de lux vor reîncepe mai întâi în China, dacă virusul va rămâne sub control. Dacă rămân în vigoare restricțiile de călătorie consumatorii chinezi ar putea face cumpărături în China. De asemenea, Bain prezice o schimbare accelerată către comerțul online, creșterea conștientizării impactului asupra mediului și social, recunoașterea crescută a eticii mărcilor, consolidarea mândriei locale și necesitatea extinsă a consumatorilor din clasa mijlocie.
De la un cadru de conducere la lanțul de aprovizionare, există multe aspecte la care companiile ar putea lucra pentru atenuarea amenințărilor și pregătirea pentru o revenire după criza coronavirusului.
Un cadru nou de conducere, care implică o echipă de lideri de criză
Directorii ar trebui să fie sprijiniți de experți și consilieri atunci când este nevoie, precum și de un birou de management de proiect solid. Între timp, prioritățile și planurile ar trebui reevaluate constant și comunicate clar.
Maximizați rezistența financiară, operațională
Există mai multe modalități prin care companiile își pot îmbunătăți rezistența. Scurtă abordare a acestei abordări în patru domenii: promovarea unui sentiment de comunitate, investirea în vânzări online și testarea de noi campanii, ajustarea cheltuielilor de exploatare și de capital prin amânarea activităților de marketing și deschideri de magazine. Nu în ultimul rând, companiile ar trebui să întreprindă acțiuni de urgență pe termen scurt în timp ce se pregătesc pentru viitor. De exemplu, companiile ar trebui să împartă funcțiile de bază în prototipare, fabricare și depozitare la o „echipă roșie și albastră” în cazul în care cineva dintr-o echipă se îmbolnăvește.
Transformă propoziția de valoare și modelul de afaceri pentru viitor
Vor fi menținute schimbările fundamentale care se întâmplau deja înainte de criză. Companiile care vor cuprinde instrumente digitale în timpul crizei pentru comunicații interne vor deveni mai agile. De asemeena, companiile ar trebui să se orienteze către comerțul electronic.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.