Lansat în 1987, ceasul Première s-a inspirat din câteva dintre simbolurile celebre ale Chanel. Carcasa octogonală a fost inspirată de capacul sticlei de parfum No. 5, în timp ce brățara flexibilă amintea de lanțul curelei genții de umăr a casei.
Succesorul său păstrează stilul chic al originalului, integrând în același timp funcții moderne.
Idee creativă a directorului studioului de creație pentru ceasuri Chanel, Arnaud Chastaing, Première Sound include un colier din oțel placat cu aur de 18 carate, împletit cu un cablu audio din piele neagră. Cablul este echipat cu un jack de 3,5 mm încorporat care se poate conecta la un smartphone (iPhone și Android) sau la orice dispozitiv audio, permițându-i purtătorului să asculte muzică sau podcasturi și să efectueze sau să primească apeluri.
Dezvoltate în colaborare cu compania audio de lux Master & Dynamic, căștile negre și aurii sunt concepute pentru a oferi sunet de înaltă calitate și pentru a elimina zgomotele externe. Căștile pot fi detașate dacă se dorește purtarea colierului-ceas fără a folosi tehnologia cu care este dotat.
Ceasul Première Sound Watch este o ediție limitată și costă aproximativ 16.400 de dolari (14.800 de euro). Va fi vândut la un pop-up Chanel în magazinul Le Bon Marché Rive Gauche din Paris între 31 august și 2 octombrie, iar începând cu 2 septembrie va ajunge în alte boutique-uri Chanel din întreaga lume.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.