Întreaga industrie a modei se confruntă în această perioadă cu anulări ale show-urilor de modă, scăderi dramatice ale vânzărilor și oprirea întregii producții.
Industria de lux a modei este al doilea cel mai mare contribuitor la economia națională a Italia, „zona roșie” a Europei, și, totuși, guvernul a recunoscut greu acest lucru, neincluzând moda în lista industriilor puternic afectate de situația actuală. După izbucnirea epidemiei de coronavirus în China, brandurile de lux s-au numărat printre primele afectate de scăderea dramatică a vânzărilor, deoarece peste 30 % din vânzările globale sunt realizate în China. În fața pandemiei de coronavirus numeroase branduri de lux au făcut donații importante: Donatella Versace a donat 140.000 de euro Crucii Roșii Chineze și 200.000 de euro spitalelor din Milano. Prada a dona 6 dispozitive de ventilare pentru unitățile de terapie intensivp din Milano, Giorgio Armani a donat 1,25 milioane de euro tot spitalelor milaneze, iar Moncler a anunțat că va plăti 10 milioane de euro pentru susținerea construcției unui spital în apropiere de Milano.
Creatorii de modă italieni sunt de acord asupra unui lucru: criza este o oportunitate de a ne recâștiga sufletul pierdut de mult. Giorgio Armani, Pierpaolo Piccioli, Silvia Venturini Fendi, Angela Missoni, Alessandro Dell’Acqua, Alessandro Sartori, Francesco nu se odihnesc. În ciuda dificultăților evidente și inevitabile, aceștia lucrează la noile colecții, folosind Skype și apelurile video, făcând mai mult cu mai puțin. Acești italieni lucrează la colecții mai mici, cu mesaje mai puternice și acesta ar putea fi rezultatul final al întregii crize.
Experții de marketing spun că tehnologia și creativitatea trebuie aplicate mai mult nu doar produsului. Săptămâna modei din Shanghai, de exemplu, va fi primul eveniment complet digital, din cauza restricțiilor. Toate spectacolele de modă vor fi transmise pe o platformă online în perioada 24-30 martie. Peste 150 de mărci și designeri internaționali își vor prezenta ultimele colecții de toamnă-iarnă prin intermediul platformelor digitale ale Grupului Alibaba. Fashioniștii pot viziona spectacolul de deschidere al Săptămânii modei de la Shanghai de pe telefon sau computer.
Covid-19 a impus anularea și reprogramarea multor evenimente de modă, inclusiv Gala Met de la New York, programată ințial pentru 4 mai.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.