Hidrocolonoterapia nu cauzează disconfort și se realizează cu aparatură modernă, computerizată, care implică curățarea şi hidratarea colonului cu apă încalzită la 37 de grade, filtrată și purificată de bacterii. Pentru fiecare pacient este folosită o trusă de unică folosință. Aparatul este dotat cu un mecanism propriu de dezinfectare care asigură condiții antiseptice optime.
Procedura nu implică riscuri desfășurându-se conform unui protocol standard. Conținutul intestinului se elimină în canalizare prin sistemul ermetic de tuburi, astfel încât mirosurile neplăcute nu sunt resimțite. Rezultatele sunt miraculoase chiar după prima ședință, observându-se o scădere în greutate cu câteva kilograme, somnul și digestia se reglează, capacitatea de efort a organismului crește.
Hidrocolonoterapia este indicată în disfuncții hepato-biliare, în prevenirea afecțiunilor și cancerului de colon, alergii, boli varicoase, disfuncții ale prostatei, cistite, anexite, infecții parazitare și bacteriene, profilaxia îmbătrânirii premature a pielii, ridurilor, tratamentul celulitei, eczemelor, acneei, dermatitelor, psoriazisului, alergodermiilor, având rezultate foarte bune în reglarea tranzitului intestinal, reechilibrarea florei intestinale, ameliorarea tulburărilor de somn și în creșterea imunității și rezistenței organismului la infecții.
Hidrocolonoterapia este folosită din ce în ce mai des de vedetele din America, în special. Oprah Winfrey a declarat în propria emisiune că, ajutată de acest tratament, a reușit să slăbească peste 20 de kilograme. „Apelez des la hidrocolonoterapie pentru că știu foarte clar că este cea mai simplă metodă să-mi curăț colonul 100%. Pielea mea arată senzațional și să nu mai vorbim despre boost-ul de energie pe care îl am”, a declarat Madonna. Și, dacă vorbim despre kilograme pierdute, în cifre, să nu uităm că Britney Spears, cu același tratament, a slăbit peste 13 kilograme.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.