Musculosul solist a lansat chiar de ziua lui videoclipul piesei „Sar pe noi” care este realizată în colaborare cu Liviu Teodorescu, după mega-hitul „Fanele”, cu peste 53 de milioane de vizualizări doar la videoclipul oficial. Compusă tot de Liviu Teodorescu, „Sar pe noi” are toate ingredientele, dar și premisele, pentru a deveni unul dintre hiturile următoarelor luni, în România. Videoclipul lansat în urmă cu câteva ore a depășit 400.000 de vizualizări, fiind apreciat de peste 60.000 de ori. Videoclipul arată o petrecere de vară, la piscină, plină de culoare, mișcări de dans, soare, apă, iar videoclipul a fost filmat în curtea casei lui Dorian și are un invitat surpriză, deja celebru în mediul online, pe Chelutu, cățelul lui, un buldog francez care are aproximativ trei ani. Solsitul a creat o comunitate pe canalul sau de
YouTube, unde se apropie de 2.000.000 de abonați, pe care a lansat, pe lângă vloguri zilnice, și piese că „Hatz”, „Vinovat” (feat. Nicole Cherry) sau „Când lumea e rea” (feat. Ioana Ignat). Vlogurile zilnice pe care le postează adună peste 1 milion de vizualizări fiecare și intră instant în topul YouTube Trending. Dorian Popa are și unul dintre cele mai urmărite conturi de Instagram din România și a atins recent pragul de 2.000.000 de followers. Cu milioane de vizualizări pe YouTube la single-urile sau colaborările lansate, precum “Buze” (feat What’s Up), „Bună, ce mai zici?”, “Sare pe rană” (feat Ruby) etc, Dorian Popa reușește de fiecare dată să surprindă prin track-uri și videoclipuri inedite. Pe lângă piesele lansate, Dorian Popa a debutat in "Pariu cu Viata", apoi a jucat in "O nouă viată" și a făcut parte din distribuția serialului „Sacrificiul” și face parte din juriul unei emisiunii concurs pentru copii.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.