Sub cerul orbitor al Rivierei, o nouă locație a fost adăugată peisajului deja rafinat al orașului Monte-Carlo. Café Lacoste și-a deschis porțile în cadrul hotelului Le Méridien Beach Plaza, dezvăluit pentru prima dată în cadrul prestigiosului turneu Rolex Monte-Carlo Masters. În prezența ambasadorilor sportivi ai mărcii, Grigor Dimitrov și Daniil Medvedev, Casa îmbrăcată în crocodili face o intrare remarcabilă în lumea ospitalității, fidelă ADN-ului său: eleganță, performanță și rafinament.
Café Lacoste nu este doar o cafenea. Este un spațiu conceput ca o imersiune în universul brandului, o întâlnire între estetica sportivă și arta de a trăi franceză. Arhitectura, hotărât senzorială, transpune subtil codurile iconice ale Lacoste. Nuanțele emblematice - verde Lacoste, teracotă, alb-gălbui - sunt exprimate prin materiale nobile și texturate, de la petit piqué-ul caracteristic la lemn natural și metal periat.
Aici, fiecare detaliu spune o poveste: curbele rotunjite evocă mișcarea corpului în acțiune, plasele suspendate amintesc de terenurile de tenis, iar corpurile de iluminat în stil solzi de crocodil se joacă cu lumina, ca o odă discretă adusă animalului emblematic al brandului.
Café Lacoste, rezultatul unei colaborări cu grupul Riccardo Giraudi - un reper în gastronomia de lux - oferă un meniu îndrăzneț și elegant, reflectând împrejurimile. Fiecare fel de mâncare este o creație care reinterpretează elegant clasicele.
Preparatele sărate fac parte dintr-o abordare proaspătă, inventivă și rafinată: CLUB, un sandviș îmbogățit cu maioneză de lămâie; Greens, o simfonie vegetală de cereale, legume verzi și lămâie Menton; sau Caesar cu Karasumi de vită mărunțită și un sos miso picant.
Nici dulciurile nu sunt omise: Crocodile, o icoană a aluatului 100% fistic, seduce atât prin estetica sa, cât și prin deliciul său; Terre Battue, un tiramisu generos cu cafea, evocă terenurile de golf Masters; Golf, o spumă intensă cu ciocolată Guanaja și pralină crocantă. Colecția de marshmallows, la rândul său, satisface cele mai exigente gusturi cu note de vanilie, pralină sau mentă cu ciocolată, în stil After Eight.
Café Lacoste reinventează, de asemenea, arta cocktailurilor cu un meniu exclusivist. În capul de afiș se află Le Chose, băutura emblematică a lui René Lacoste, renascută într-o formă modernă, ce combină Cap Gin, grapefruit clarificat și apă tonică. Alte creații echilibrate întruchipează energia elegantă și sportivă a Casei.
Experiența continuă cu o colecție de latte-uri emblematice - Pistachio Latte, Vanilla Latte, printre altele - concepute pentru a calma sau revigora, în funcție de momentul zilei. O mențiune specială se cuvine Eau de Croco, un amestec original de apă de cocos, matcha și ghimbir: o aluzie la ea la fel de răcoritoare pe cât de îndrăzneață.
Pop-up-ul va fi deschis până la sfârșitul anului 2026.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.