După topul asimetric și rochia tip slip-dress, revin iată și tendințele de beauty din anii 2000. Tunsorile emblematice ale perioadei, rujul maro sau chiar fard de ochi pastel și sclipiciul, iată toate tendințele acestei perioade, actualizate în 2021. Într-adevăr, după ce au fost văzute pe podiumuri, apoi adoptate de mai multe vedete (în special de Dua Lipa, Nicola Peltz , Kaia Gerber), elementele emblematice ale frumuseții din acești ani se găsesc acum pe străzi și inundă fluxurile de pe Instagram.
Considerat una dintre tendințele majore ale părului din anii 2000, bobul a revenit în actualitate în 2021. La fel ca anii '00, mai multe stiluri se remarcă în acest an: bobul plonjant, adoptat în special de Victoria Beckham și drept. În plus, bobul stratificat - coafura statement a lui Jennifer Aniston - dar și iconicul Lady Diana, fac parte, fără îndoială, din tendințele de păr ale anului. Adoptată de multe femei, această tunsoare permite, prin urmare, o gamă largă de look-uri și seduce mai mult ca niciodată.
Dacă am crezut că a fost uitat, fardul pastel revine! În monocrom sau amestecat cu alte nuanțe pentru cei mai aventuroși, în halou sau fumuriu, posibilitățile sunt nelimitate. Pentru ochii albaștri, tonurile portocalii aduc adâncime ochilor, în timp ce movul va evidenția în special ochii verzi. Ochii căprui își pot permite cam orice, totul depinde de preferințele tale. Reține că tendința care se remarcă în mod deosebit este de a aplica albastru, piersică sau violet într-o singură culoare pe pleoapă.
Combo-ul pe care îl vedem acum pe buzele tuturor! Ruj maro, asociat cu un creion de buze ușor mai închisa, este cu siguranță una dintre cele mai mari tendințe de machiaj. Dacă acest detaliu emblematic al frumuseții din anii 2000 este din nou în centrul atenției, versiunea 2021 este mai soft. Versiunea actualizată este mult mai naturală și totul în nuanțe. Pentru a face acest lucru, aveți grijă să nu alegeți un contu de buze prea întunecat și să amestecați bine rujul.
În această vară, pleoapele sunt împodobite cu culori vibrante și vesele! Creionul de ochi simplu și eficient, colorat, este modalitatea perfectă de a îmbunătăți un look! Validată de Gigi Hadid, Hailey Bieber sau chiar Barbie Ferreira, această tendință directă din anii '00 este, prin urmare, mai relevantă ca niciodată. Alegerile sunt multiple (verde, roz, galben, albastru sau chiar alb), dar alegeți o culoare care să se potrivească culorii ochilor pentru un rezultat reușit.
Foarte popular în anii 2000 datorită Christinei Aguilera, lui Avril Lavigne și Britney Spears, conturul de ochi negru revine anul acesta! Ce se schimbă față de 20000? Pentru a evita reducerea aspectului, luăm exemplul lui Meghan Markle - adeptul tendinței - aplicând kohl pe linia genelor inferioare și nu pe mucoasă.
Dacă fardul este folosit pentru a da o strălucire sănătoasă tenului într-un mod natural, anul acesta se aplică excesiv pe obraji! Detaliul din 2021? Adăugați mai multe pe vârful nasului pentru a da iluzia revenirii din vacanță și pentru a avea un aspect mai uniform.
Tendință specifică anilor 2000, sclipiciul va îmbrăca din nou ochii în 2021. Pentru un machiaj de zi, optai pentru puțin sclipici în colțul interior al ochiului, iar pentru un aspect de noapte, pe toată pleoapa!
Imposibil să scăpăm de această tendință! Este coafura anilor 2000. Purtată cu mândrie de Hilary Duff, Alyssa Milano sau chiar Keira Knightley în trecut, această tendință de coafură inundă acum fluxurile noastre de pe Instagram. După ce ați făcut o coadă sau un coc, lăsați două șuvițe pe frunte pentru a încadra fața.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.