Sindromul premenstrual nu este o boală, dar poate afecta atât de tare starea femeilor încât unele dintre ele sunt nevoite să renunţe câteva zile la şcoală sau serviciu.
Nu poți depinde întotdeauna de medicamente pentru a face față durerilor. Acesta este și motivul pentru care avem nevoie de remedii naturale pentru a combate simptomele sindromului pre-menstrual și durerea menstruală.
Un ingredient magic este turmericul. Este cunoscut faptul că acest condiment are proprietăți antiseptice, antibacteriene și antiinflamatorii, ceea ce îl face cel mai bun condiment pentru dureri, precum și pentru rutina de beauty. Turmericul conține un compus activ numit curcumină care ne ajută corpul și tratează durerea și disconfortul.
Deoarece are proprietăți antiinflamatorii, ajută la calmarea durerii și inflamației și vă redă starea de confort. Funcționează ca un calmant natural. Puteți bea un pahar de lapte cald cu turmeric și ghee pentru a calma durerea menstruală sau crampele. Turmericul conține curcumină, precum și antioxidanți care pot ajuta la îmbunătățirea stării de spirit. Schimbările hormonale din corp pot provoca modificări ale dispoziției care pot fi foarte dificil de manipulate.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Finețe, transparență și lejeritate: Ghost Lash redefinește discret frumusețea ochilor.
Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia.
10 OBICEIURI CARE ÎȚI POT DISTRUGE PĂRUL ȘI CUM SĂ LE EVIȚI
Kim Cattrall joacă în noua campanie Pillow Talk Soulmates a lui Charlotte Tilbury, care celebrează dragostea de sine și încrederea în sine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a