Săptămâna Modei de la Milano, care s-a încheiat duminică, a deschis o paranteză de lejeritate, în contrast cu climatul actual. Matthieu Blazy a preluat cu măiestrie frâiele Bottega Veneta, Donatella Versace a reafirmat legendara senzualitate a casei Versace, în timp ce poster girl din 2000 a lui Blumarine a crescut considerabil față de sezonul trecut. În ceea ce privește părul și machiajul pentru toamna-iarna 2022, tendința este cea a unui aspect gotic realizat cu kohl.
Cele 5 tendințe de frumusețe observate pe pistele din Milano
Aspectul umed revine, într-o multitudine de versiuni diferite. La Fendi, Guido Palau a umezit părul modelelor, Kim Jones inspirându-se de Y2K pentru a le oferi acel aspect „fără duș” care a modernizat instantaneu. La Prada, Guido Palau a mizat din nou p4 aspectul umed pentru a-și crea coafurile.
La fel ca aspectul umed, ochiul „metalic” este o tendință îndrăzneață. Remarcăm de exemplu, la Gucci, pleoapele cu frunze verzi și argintii semnate de make-up artistul Thomas de Kluyver. Un element puternic de machiaj, acest efect a servit drept accesoriu în sine. La Ambush, pentru un aspect futurist, Yadim a accentuat colțurile interioare ale ochiului cu nuanțe argintii, portocalii și violet.
Când vine vorba de prezentarea gurii, roșul este alegerea unanimă. Și în timp ce mărci precum Marni au optat pentru buze stacojii, nuanțele mai închise sunt cele care vor fi amintite în acest sezon. La Gucci, Thomas de Kluyver a propus o buză bleumarin pentru a reflecta tineretul străzii. Yadim a optat pentru un negru închis la Ambush, intensificând energia gotică a colecției lui Yoon. Cu o mențiune specială pentru buzele „latex” negru lucios ale Inge Grognard pe fețe, la Blumarine.
Inspirat probabil de Julia Fox, make-up artistul Pat McGrath a revăzut ochiul fumuriu cu linii groase de kohl la Versace. Pentru a accentua aspectul, nu a ezitat să decoloreze sprâncenele modelelor. Ochiul de căprioară elaborat de Diane Kendal a oferit un sex-appeal felin colecției lui Roberto Cavalli.
Un ten imaculat a venit însă să echilibreze aceste înclinații gotice. La Prada, Pat McGrath a creat o strălucire aproape suprarealistă folosind iluminatorul pentru a ilumina pomeții și arcul lui Cupidon. La Bottega Veneta, Ports 1961 și Roberto Cavalli, Diane Kendal a optat pentru o față proaspătă, cu pielea catifelată.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.