Expoziția Louvre Couture. Objects of Art, Objects of Fashion reunește creații iconice care demonstrează modul în care moda dialoghează cu arta de-a lungul istoriei. Printre aceste lucrări, trei piese din Casa Versace întruchipează această intersecție unică între arta clasică și stilul contemporan. Aceste creații, care explorează codurile de design semnate de Versace, fac parte dintr-o tradiție de reinterpretare a moștenirii artistice pentru a o face cu hotărâre modernă și actuală.
Plasa metalică este una dintre cele mai semnificative inovații în Versace Couture. Acest material unic combină rigiditatea metalului cu fluiditatea mătăsii, o provocare tehnică care face ca această rochie să fie absolut fascinantă. Piesa de îmbrăcăminte prezentată în expoziție este inspirată de motivele clasice bizantine și de eleganța rochiilor antice grecești, inclusiv peplum - o haină tradițională drapată.
Abordarea lui Versace față de clasicismul contemporan este dezvăluită în această mini rochie iconică, în care arta rococo se întâlnește cu atitudinea rock'n'roll. Această confruntare între elementele decorative ale trecutului și energia rebelă a influențelor contemporane se află în centrul identității Casei. Spiritul conflictual al lui Versace, care constă în scuturarea codurilor în timp ce le reinterpretam, se manifestă aici printr-o explozie de modele vizuale contrastante. Această dualitate, prezentă adesea în colecțiile casei, generează o dinamică care devine forța motrice a creativității la Versace. Un design îndrăzneț, care provoacă convențiile în timp ce reafirmă bogăția unei moșteniri artistice.
Imprimeul Barocco, unul dintre cele mai emblematice modele Versace, face și ele apariția în această expoziție. Acest model împodobit cu flori, frunze de acant și coroane regale întruchipează opulența baroc reinventată pentru moda contemporană. Prin acest trenci, Versace aduce un omagiu unui clasicism rebel, unde ornamentele baroc sunt integrate siluetelor moderne. Acest motiv, devenit o adevărată semnătură a casei, mărturisește dragostea Donatellei Versace pentru clasicismul îndrăzneț, unde exuberanța istoriei se întâlnește cu minimalismul modei actuale.
Piesele expuse la Luvru nu sunt doar martorii geniului creativ al Versace, ci întruchipează și elemente vii ale moștenirii Casei, încă prezente în colecțiile contemporane. Codurile de design precum plasa metalică, ciocnirea influențelor sau modelul Barocco continuă să marcheze estetica Versace astăzi, dovadă fiind îmbrăcămintea brandului pe care o vedem acum pe stradă. Versace nu doar revede trecutul; el o transformă pentru a o face relevantă, vibrantă și hotărâtă modernă.
Expoziția Louvre Couture ne permite astfel să sărbătorim influența modei asupra culturii, evidențiind în același timp piese care sunt atât obiecte de artă, cât și obiecte de modă, o fuziune unică care își găsește deplina semnificație în lumea Versace .
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.