Valentino și-a creat propria versiune a hanoracelor „vaccinat” virale.
Casa de modă va vinde hanorace negre cu logo-ul său iconic „V” și cuvântul „Vaccinated” în locul semnăturii sale Valentino în roșu. Acestea vor fi disponibile pe site-ul oficial al mărcii pe 23 septembrie și se vor vinde cu 690 de dolari.
Profiturile nete pentru hanoracele „vaccinat” ale lui Valentino vor fi donate către UNICEF pentru a sprijini programul global COVAX al Organizației Mondiale a Sănătății, care are ca scop facilitarea accesului echitabil la nivel mondial la vaccinurile COVID-19.
„Vaccinarea a devenit cel mai eficient mod de combatere a acestei pandemii globale, precum și un simbol al respectului față de ceilalți și al responsabilității sociale. Nu se poate ascunde în spatele conceptului de libertate hotărând să nu te vaccinezi”, a declarat Pierpaolo Piccioli , directorul creativ al Valentino, într-un comunicat.
Hanoracul, totuși, nu era inițial stilul lui Piccioli. Cloney, o mică companie de îmbrăcăminte din Los Angeles, a fost prima care le-a lansat. Brandul inițial făcea doar cinci, toate fiind achiziționate de Piccioli. El a dăruit unul dintre ele lui Lady Gaga, pe care l-a purtat într-un scurt videoclip care promovează campania ei de frumusețe pentru Valentino Beauty.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.