Ca rezultat, o serie de destinații exotice profită de asta și folosesc situația în avantajul lor, oferind vize extinse lucrătorilor de acasă, în încercarea de a pompa bani în economiile lor. De la Anguilla la Barbados, iată patru dintre cele mai atrăgătoare destinații, ideale să lucrezi departe de casă.
Renumit pentru recifele sale de corali și plajele sale remarcabile, Anguilla este un loc uimitor de vizitat și, datorită unei noi inițiative, lucrătorii au acum opțiunea de a trăi și de a lucra pe această insulă din Caraibe. Teritoriul britanic de peste mări oferă vize extinse pentru a atrage „nomazi digitali”. Solicitanților care vor primi viza li se va permite să petreacă între trei luni și un an în țară.
În prezent, cererile sunt acceptate de către cei care intenționează să ajungă pe insulă până pe 31 octombrie. Taxa, care acoperă două teste Covid-19, precum și un permis de muncă digital, este de 1.000 de dolari pentru persoanele care stau sub trei luni sau 2.000 de dolari pentru cei care stau între trei luni și un an.
Aruba se oferă, de asemenea, ca un refugiu pentru cei care lucrează în prezent de acasă. Cu toate acestea, programul său „One Happy Workation” se adresează în mod special călătorilor din SUA. Deschis oricui are un pașaport valabil în SUA, noul program lansat permite lucrătorilor să locuiască și să lucreze în Aruba până la 90 de zile, oferind în același timp tarife speciale la o gamă largă de hoteluri și stațiuni, cu beneficii precum Wi-Fi gratuit și toate mesele incluse și alte experiențe.
Deși nu există o taxă pentru program care are ca scop „generarea de venituri pentru afacerile din Aruba și contribuirea la creșterea economiei locale”, candidații trebuie să rezerve unul dintre pachetele de cazare pentru cel puțin șapte zile pentru a se califica, în hoteluri precum Renaissance Aruba Resort & Casino, Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino și Ritz-Carlton.
Solicitanții trebuie, de asemenea, să fie angajați la o companie sau să fie înregistrați ca lucrători independenți în țara lor de origine și nu li se permite să presteze servicii și să primească venituri de la nicio companie sau persoană fizică din Aruba fără un permis de muncă.
Barbados a fost una dintre primele destinații din Caraibe care a lansat un program atractiv pentru lucrătorii îndepărtați în urma pandemiei. „12-month Barbados Welcome Stamp” oferă călătorilor posibilitatea de a-și muta biroul lor pe frumoasa insulă timp de până la un an. Programul se adresează „oricui are o activitate independentă de locație”, iar solicitanții au opțiunea de a se muta cu familia lor. Solicitanții interesați vor trebui să completeze un formular de cerere online și să furnizeze dovada angajării, precum și o declarație de venit de cel puțin 50.000 de dolari anual pentru perioada în care au sediul pe insulă. Există o taxă nerambursabilă de 2.000 de dolari pentru persoane fizice sau 3.000 de dolari pentru familii, care se plătește după aprobarea cererii.
Insulele Bermude speră, de asemenea, să convingă lucrătorii îndepărtați să-și transfere biroul pe țărmurile sale uimitoare. Programul „One Year Residential Certification” le permite călătorilor să se mute în Bermuda, cunoscută pentru plajele sale uluitoare și apele limpezi, să lucreze de la distanță timp de un an, în timp ce copii lor se pot înscrie la școli private sau publice de pe insulă. Taxa de aplicare este de 263 de dolari.
Carmina Vârciu are propria afacere la 21 de ani. Fata cea mare a lui Liviu Vârciu a făcut dezvăluiri despre produsele pe care le comercializează pe rețelele de socializare.
Bianca Drăgușanu a vizitat din nou cabinetul medicului estetician pentru o nouă intervenția la față. Mulțumită de rezultat, ea a postat pe rețelele de socializare totul despre procedura „cat eye”, dar și imagini din timpul intervenției.
Alexia Eram, influencer și fiica celebrului jurnalist Andreea Esca, se bucura de un succes remarcabil în mediul online, construindu-și propria carieră și independență financiară. Ea se numără printre cele mai urmărite personalități de pe rețelele de socializare din România, generând venituri semnificative din campaniile publicitare și prezentările online.
Divorțul dintre Cătălin Bordea și Livia Eftimie a luat prin surprindere pe toată lumea. Cei doi și-au spus adio și au semnat actele de divorț la notar. Criticile nu au întârziat să apară, mai ales că mulți o considerau vinovată de ruptură.
Un Ferrari 250 GTO din 1962 a fost vândut pentru 51,7 milioane de dolari, devenind cea mai scumpă maşină a producătorului italian vândută vreodată la licitaţie.
Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez, iar asta spune multe despre aprecierea ei pentru cultura asiatică.
Adele a confirmat căsătoria cu agentul sportiv american, Rich Paul, punând capăt lunilor de speculații despre relația lor.
Şerban Huidu a fost implicat într-un accident rutier în Bucureşti, pe Calea Giulești.
Copiii Andreei Esca și a lui Alexandre Eram au urmat un liceu cu predare în limba franceză în București, apoi au ales să studieze la universități în străinătate. Școala lor în România a fost costisitoare și a avut o programă școlară conformă cu cea franceză.
Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.
Regal teatral la Sala Rapsodia din capitală în perioada 29 noiembrie – 7 decembrie
Tiffany & Co. și-a anunțat cea mai recentă colaborare cu artistul contemporan Daniel Arsham, aducând la viață creaturile fictive ale Pokémon.
evian® și Coperni dezvăluie o nouă sticlă ediție limitată pentru sfârșitul anului, cu un design inovator, cuplat cu o experiență unică care ne invită să „privim mai atent” – la propriu.
Un Ferrari a fost vândut la licitaţie cu o sumă record. Aproape 52 de milioane de dolari a plătit noul proprietar pentru un model din 1962, unic în lume.
Zboruri fără întârzieri: Strategii și drepturi pentru pasageri în călătoria aeriană
Bebelușii sunt incontestabil adorabili, dar mirosurile asociate cu ei pot fi o experiență complet diferită. Cea mai recentă ofertă Dior asigură că micuțul tău prețios emană parfumul de lux care se potrivește statutului său.
Din 1956, Maison Mellerio , fondată în 1613, și-a pus know-how-ul unic în slujba premiului suprem, Balonul de Aur ®, în cinstea fotbalistului care și-a lăsat amprenta geniului său în ultimul an.