Sotheby's va scoate la licitație prima lucrare de artă realizată de un robot umanoid folosind algoritmi de inteligență artificială.
Pe 31 octombrie, casa de licitații va vinde „Dumnezeul IA. Portretul lui Alan Turing” (God of AI. Portrait of Alan Turing) (2024) creat de artistul robot umanoid Ai-Da. Portretul matematicianului și informaticianului Alan Turing a fost creat folosind algoritmii AI ai robotului Ai-Da.
Dealerul de artă din Marea Britanie și proprietarul galeriei Aidan Meller a creat robotul umanoid Ai-Da, descris ca o femeie cu o tunsoare bob negru și îmbrăcată într-un tricou și salopete din denim. Robotul desenează și pictează printr-o combinație de camere în ochi, algoritmi AI și un braț robotic.
Materialul mixt de 64 de inchi pe 90 de inchi pe pânză are o estimare între 120.000 și 180.000 USD, cu o garanție de la terți.
„Lucrarea mea este un portret al lui Alan Turing, genialul matematician britanic care a pus bazele calculului modern și al inteligenței artificiale”, a declarat Ai-Da pentru Reuters. „Portretul are o calitate fracturată și stratificată, reflectând lumile noastre fragmentate și cu mai multe fațete”, a spus androidul.
Aidan Meller, creatorul Ai-Da care a primit numele după Ada Lovelace – faimoasa matematiciană, precursor al programatorilor pe computer – spune că scopul său este de a începe o dezbatere asupra modului în care interacționăm cu tehnologia și cu inteligența artificială: „Ne aflăm într-un punct de tranziție între o lume umană în care oamenii iau toate deciziile și o lume post-umană, în care algoritmii încep să ia toate deciziile”, a spus Meller pentru Reuters. „Cred că, subliniind acest aspect cu expresia finală „Dumnezeul I.A.”, putem arăta semnificația acestei tranziții”.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.