Off-White și Liya Kebede: viziunea lor ideală asupra eleganței

În câțiva ani - opt, mai precis - Off-White a ajutat la redefinirea și evoluția noțiunii de „lux”, nu numai pentru Milenari și generația Z, ci și pentru industria de îmbrăcăminte. Moda, în ansamblul ei.

Prin asocierea naturală a pieselor cu tăieturi fluide și reci cu accesorii sofisticate, dar spectaculoase, toate dotate cu referințe puternice, marca lui Virgil Abloh își consolidează poziția de casă de lux avangardistă și intergenerațională care continuă să traseze o linie subtilă între conceptualitate și pragmatism. Demonstrând un interes de lungă durată și implicarea în toate aspectele culturii tinerilor, succesul lui Off-White constă în capacitatea sa de a inova sezon după sezon, zdruncinând idei preconcepute despre ceea ce ar trebui făcut. 

Există un motiv bun pentru această ultra-mediatizare. În 2013, când a fost fondată casa, peisajul modei era complet diferit. Cu instinctul său infailibil de a descifra și reflecta dorințele, temerile și aspirațiile tinerilor, știind în același timp cum să îndeplinească așteptările cumpărătorilor tradiționali de lux, Virgil Abloh a făcut din Off-White și viziunea sa interculturală un simbol al succesului și incluziunii.

Pentru a celebra această colaborare creativă între Vogue Italia și Off-White - prima din istoria sa - Liya Kebede, model legendar și favorit al lui Virgil Abloh, a fost fotografiată de o echipă de artiști care nu mai lucraseră niciodată împreună înainte: fotograful nigerian stabilit la New York Davey Adesida, stilistul Matt Holmes și regizorul Teddy Nelson.

Legăturile Liyei Kebede cu Off-White datează din spectacolul de toamnă/iarnă 2019. „Liya este o icoană vie”, spune Virgil Abloh. „Întruchipează forța, eleganța, frumusețea și diversitatea într-o industrie care aspiră la schimbare. Ea este mai mult decât o muză, pentru mine și pentru Off-White.”

În ceea ce privește principiile incluziunii care au fost impuse de câțiva ani în industrie, Liya Kebede își amintește momentul în care, chiar la începutul carierei sale în 2000, „a fost sincer ciudat să experimentezi această lipsă totală de incluziune. Pe podium era o singură fată de culoare, iar fata aceea eram eu! Este uimitor să vezi schimbările uriașe care au avut loc de atunci. Îmi dau seama cât de importantă a fost contribuția lui Bethann Hardison la acest lucru.”

Acest proiect de colaborare cu Vogue scoate în evidență două dintre cele mai dorite piese din colecția de primăvară/vară 2021 a mărcii Off-White, dovedind capacitatea sa de a sărbători atât istoria și know-how-ul din studioul său de design din Milano, în timp ce îl transcrie în termeni de cultură pop - ceea ce face din Off-White simbolul rafinamentului radical.

Piesa emblematică a sezonului, „Burrow Bag”, o geantă de umăr compactă, dar extrem de conceptuală, care arată aproape ca o piesă de artă DAST Arteam cu cercurile sale asemănătoare unui crater decupate din piele și o canelură adâncă. În centru, ilustrează noțiunea de funcționalitate în continuă schimbare. O altă emblemă a mărcii sunt adidașii low-out „Out of Office”, care își împrumută estetica din siluetele anilor '80 și '90 - perfectă cu blugi slouchy sau un hanorac liber, juxtapunând conceptele de flexibilitate a timpului liber și pragmatism profesional. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION