Off-White și Liya Kebede: viziunea lor ideală asupra eleganței

În câțiva ani - opt, mai precis - Off-White a ajutat la redefinirea și evoluția noțiunii de „lux”, nu numai pentru Milenari și generația Z, ci și pentru industria de îmbrăcăminte. Moda, în ansamblul ei.

Prin asocierea naturală a pieselor cu tăieturi fluide și reci cu accesorii sofisticate, dar spectaculoase, toate dotate cu referințe puternice, marca lui Virgil Abloh își consolidează poziția de casă de lux avangardistă și intergenerațională care continuă să traseze o linie subtilă între conceptualitate și pragmatism. Demonstrând un interes de lungă durată și implicarea în toate aspectele culturii tinerilor, succesul lui Off-White constă în capacitatea sa de a inova sezon după sezon, zdruncinând idei preconcepute despre ceea ce ar trebui făcut. 

Există un motiv bun pentru această ultra-mediatizare. În 2013, când a fost fondată casa, peisajul modei era complet diferit. Cu instinctul său infailibil de a descifra și reflecta dorințele, temerile și aspirațiile tinerilor, știind în același timp cum să îndeplinească așteptările cumpărătorilor tradiționali de lux, Virgil Abloh a făcut din Off-White și viziunea sa interculturală un simbol al succesului și incluziunii.

Pentru a celebra această colaborare creativă între Vogue Italia și Off-White - prima din istoria sa - Liya Kebede, model legendar și favorit al lui Virgil Abloh, a fost fotografiată de o echipă de artiști care nu mai lucraseră niciodată împreună înainte: fotograful nigerian stabilit la New York Davey Adesida, stilistul Matt Holmes și regizorul Teddy Nelson.

Legăturile Liyei Kebede cu Off-White datează din spectacolul de toamnă/iarnă 2019. „Liya este o icoană vie”, spune Virgil Abloh. „Întruchipează forța, eleganța, frumusețea și diversitatea într-o industrie care aspiră la schimbare. Ea este mai mult decât o muză, pentru mine și pentru Off-White.”

În ceea ce privește principiile incluziunii care au fost impuse de câțiva ani în industrie, Liya Kebede își amintește momentul în care, chiar la începutul carierei sale în 2000, „a fost sincer ciudat să experimentezi această lipsă totală de incluziune. Pe podium era o singură fată de culoare, iar fata aceea eram eu! Este uimitor să vezi schimbările uriașe care au avut loc de atunci. Îmi dau seama cât de importantă a fost contribuția lui Bethann Hardison la acest lucru.”

Acest proiect de colaborare cu Vogue scoate în evidență două dintre cele mai dorite piese din colecția de primăvară/vară 2021 a mărcii Off-White, dovedind capacitatea sa de a sărbători atât istoria și know-how-ul din studioul său de design din Milano, în timp ce îl transcrie în termeni de cultură pop - ceea ce face din Off-White simbolul rafinamentului radical.

Piesa emblematică a sezonului, „Burrow Bag”, o geantă de umăr compactă, dar extrem de conceptuală, care arată aproape ca o piesă de artă DAST Arteam cu cercurile sale asemănătoare unui crater decupate din piele și o canelură adâncă. În centru, ilustrează noțiunea de funcționalitate în continuă schimbare. O altă emblemă a mărcii sunt adidașii low-out „Out of Office”, care își împrumută estetica din siluetele anilor '80 și '90 - perfectă cu blugi slouchy sau un hanorac liber, juxtapunând conceptele de flexibilitate a timpului liber și pragmatism profesional. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Tom Cruise, distins cu Oscar onorific

Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.

Hotelul Marmorosch din Centrul Vechi este pregătit de Crăciun

Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.

Hotelul Corinthia aprinde primele luminițe de Crăciun din București

Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.

Jacquemus introduce geanta Valérie, numită în amintirea mamei fondatorului brandului

Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.

Un inel cu un diamant albastru s-a vândut la licitație cu 25 de milioane de dolari

„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.

Casa de modă Balmain are un nou director de creație

Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.

Mădălina Ghenea, mesaj ferm după zvonurile despre motivul vizitei sale în România

Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.

Apple colaborează cu Issey Miyake pentru o geantă de telefon numită iPhone Pocket

Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.

Mădălina Ghenea are un nou partener bogat

Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului, după 8 ani de absență

Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.

Chanel lansează o carte de colecție editată de Sofia Coppola

Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Chanel lansează o carte de colecție editată de Sofia Coppola

Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted FASHION
Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted FASHION
Zoë Saldaña, noul ambasador global al Cartier

Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.

hourglass_full 25 day ago format_list_bulleted FASHION
Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION