Sub bolțile uimitoare ale Cour Marly, farmecul și patrimoniul vor converge într-o sărbătoare care promite să devină o piatră de temelie a vieții culturale și sociale pariziene. Gala de la Louvre este, de asemenea, o etapă importantă în strângerea de fonduri. Cu 30 de mese exclusiviste care au contribuit deja cu peste 1 milion de euro, evenimentul sprijină misiunile culturale și de patrimoniu ale muzeului, asigurând dezvoltarea în continuare a colecțiilor și programelor sale inestimabile.
Aducând trecutul în prezent, evenimentul elegant care începe pe 24 ianuarie va celebra „Louvre Couture: Art and Fashion – Statement Pieces”, care prezintă modul în care obiectele neprețuite și prețioase – din epoca bizantină și până la cel de-al Doilea Imperiu Francez – inspiră imaginația designerilor contemporani în zilele noastre. Fără îndoială, acest eveniment va atrage regalitatea modei – de la designeri și case de design la șefi de creație și furnizori de stil, din întreaga lume.
Timp de decenii, Gala Met din New York a domnit ca apogeu al modei și filantropiei. Acum, Parisul își prezintă propria interpretare. Grand Dîner du Louvre își propune să rivalizeze cu omologul său american prin crearea unui spațiu în care arta atemporală întâlnește moda contemporană. Sponsorizat de Visa Infinite, evenimentul inaugural va găzdui 300 de invitați atent selecționați, inclusiv designeri renumiți, filantropi influenți, vedete internaționale și personalități marcante ale gustului.
Înainte de a lua masa sub statuile uluitoare din Cour Marly, oaspeții se vor bucura de un tur privat al celei mai recente expoziții a Luvrului, Louvre Couture: Objets d’Art, Objets de Mode. Această expoziție, deschisă pe 24 ianuarie 2025, explorează dialogul complicat dintre arta clasică și moda modernă prin intermediul a 100 de piese extraordinare, de la Chanel la JW Anderson. Fiecare dintre cele 30 de mese de la gală face parte dintr-o inițiativă semnificativă de strângere de fonduri, care depășește deja 1 milion de euro în sprijinul misiunilor culturale și de patrimoniu ale muzeului.
Într-o declarație, Louvre a anunțat: „Pentru prima dată în istoria sa, Louvre va găzdui o expoziție dedicată în întregime modei, originilor și inspirațiilor sale. Această vitrină istorică și fără precedent se va desfășura chiar în inima colecțiilor noastre, angajându-se într-un dialog vibrant cu capodoperele găzduite în Departamentul de Arte Decorative al Luvrului. Prezentarea cuprinde 71 de modele și 30 de accesorii împrumutate de 45 de case de modă – inclusiv modele de Iris van Herpen, Alexander McQueen, Dries Van Noten, Jacquemus și Vivienne Westwood, precum și piese de arhivă de la Loewe, Balenciaga și Mugler.”
Grand Dîner du Louvre va deveni, fără îndoială, o scenă unde cele mai mari nume ale modei își vor etala creativitatea. În timp ce detaliile despre lista de invitați rămân secrete, speculațiile sunt numeroase. Codul vestimentar al serii nu a fost încă dezvăluit. Dar, în adevăratul stil parizian, ne putem aștepta la o eleganță desăvârșită.
Ca și în cazul Galei Met, Grand Dîner du Louvre se aliniază cu o expoziție tematică. În acest an, Louvre Couture traversează epoci și stiluri, împletind comori din Evul Mediu, Renaștere și al Doilea Imperiu cu lucrări avangardiste ale unor designeri precum Marine Serre și Charles de Vilmorin. Întinsă pe 9 000 de metri pătrați, această experiență imersivă redefinește modul în care privim intersecția dintre artă și modă.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.