Noua campanie Miu Miu, cu Gigi Hadid în rol principal, se remarcă ca un tribut adus eleganței atemporale a mărcii, celebrând în același timp femeile care o întruchipează. Prin portrete atent compuse, ea reinterpretează matlasarea iconică a casei dintr-un unghi hotărât artistic. Estetica acestei campanii se inspiră din marea tradiție a picturii în societate a secolului XX, creând astfel o întâlnire între trecut și prezent.
După două campanii alimentate anterior de referințe la arta vizuală, Miu Miu adoptă de data aceasta o abordare mai abstractă. Aici, arta nu este citată direct, ci mai degrabă simțită – o atmosferă, o idee fluidă care se îmbină cu moda și frumusețea. Fiecare imagine pare o reflecție asupra artei în sine, o explorare a sentimentului estetic mai degrabă decât aplicarea precisă a unei anumite lucrări.

Sub ochiul fotografului Steven Meisel, fiecare portret este tratat ca o pânză digitală, pictată manual, în care fiecare nuanță de culoare subtilă și aproape accidentală ecou inspirația pensulei. Această abordare, oscilând între fotorealism și abstracție, conferă o ambiguitate fascinantă imaginilor, suspendate între fotografie și pictură, între ieri și astăzi. Ei captează o energie a îndoielii și a curiozității, de parcă s-ar afla într-o perpetuă transformare.
Noua piele de căprioară matlasată a casei Miu Miu, prezentată prin gențile Wander și Arcadie, se îmbină perfect cu aceste imagini delicate, aducând o moliciune tactilă, aproape catifelată. Portretele astfel create sunt multiple, fiecare dezvăluind o fațetă diferită a aceluiași subiect universal. În primul rând, un portret al unei personalități: Gigi Hadid, surprinsă pe un fundal de culoare pastel, dezvăluie o imagine a femeii moderne, atât încrezătoare, cât și sensibilă. Apoi, prin naturi moarte, matlasarea este mărită, analizată din toate unghiurile, aproape ca un obiect de artă. În fine, imaginea în mișcare, aproape cinematografică, pare să surprindă momentul creativ în toată bogăția sa, oferind un portret în mai multe dimensiuni: exterior și interior, cel al modelului și cel al artistului. O reflecție în timp real, un dialog între materie și spirit, imagine și pictură.
Primul SUV de la McLaren va fi lansat în 2028. Producătorul de supermașini are în lucru un SUV hibrid, pe lângă lansarea hipermașinii W1 anul viitor.
Tom Cruise a primit un premiu onorific al Academiei Americane de Film în cadrul ceremoniei Governors Awards, duminică, 16 noiembrie, iar vedeta de cinema a ţinut un discurs emoţionant, scrie Variety.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.