Noua campanie Miu Miu, cu Gigi Hadid în rol principal, se remarcă ca un tribut adus eleganței atemporale a mărcii, celebrând în același timp femeile care o întruchipează. Prin portrete atent compuse, ea reinterpretează matlasarea iconică a casei dintr-un unghi hotărât artistic. Estetica acestei campanii se inspiră din marea tradiție a picturii în societate a secolului XX, creând astfel o întâlnire între trecut și prezent.
După două campanii alimentate anterior de referințe la arta vizuală, Miu Miu adoptă de data aceasta o abordare mai abstractă. Aici, arta nu este citată direct, ci mai degrabă simțită – o atmosferă, o idee fluidă care se îmbină cu moda și frumusețea. Fiecare imagine pare o reflecție asupra artei în sine, o explorare a sentimentului estetic mai degrabă decât aplicarea precisă a unei anumite lucrări.

Sub ochiul fotografului Steven Meisel, fiecare portret este tratat ca o pânză digitală, pictată manual, în care fiecare nuanță de culoare subtilă și aproape accidentală ecou inspirația pensulei. Această abordare, oscilând între fotorealism și abstracție, conferă o ambiguitate fascinantă imaginilor, suspendate între fotografie și pictură, între ieri și astăzi. Ei captează o energie a îndoielii și a curiozității, de parcă s-ar afla într-o perpetuă transformare.
Noua piele de căprioară matlasată a casei Miu Miu, prezentată prin gențile Wander și Arcadie, se îmbină perfect cu aceste imagini delicate, aducând o moliciune tactilă, aproape catifelată. Portretele astfel create sunt multiple, fiecare dezvăluind o fațetă diferită a aceluiași subiect universal. În primul rând, un portret al unei personalități: Gigi Hadid, surprinsă pe un fundal de culoare pastel, dezvăluie o imagine a femeii moderne, atât încrezătoare, cât și sensibilă. Apoi, prin naturi moarte, matlasarea este mărită, analizată din toate unghiurile, aproape ca un obiect de artă. În fine, imaginea în mișcare, aproape cinematografică, pare să surprindă momentul creativ în toată bogăția sa, oferind un portret în mai multe dimensiuni: exterior și interior, cel al modelului și cel al artistului. O reflecție în timp real, un dialog între materie și spirit, imagine și pictură.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.