Cu părul roșu ca focul, care amintește de Rihanna la începutul anilor 2010, fiica Madonnei este vedeta campaniei de primăvară 2021 a lui Marc Jacobs. Tânăra în vârstă de 24 de ani apare într-un sutien cu flori supradimensionate, colanți strălucitori de culoare albastru deschis sau chiar șosete curcubeu și pantofi roșii, stilul Dorotheei din Vrăjitorul din Oz (1939).
Colecția include, de asemenea, adidași cu mesaje, bijuterii cu logo-uri și genți tote viu colorate.
„Între Marc (Jacobs, n.r.) și Madonna, este o poveste lungă, așa că pentru noi era logic ca Lourdes să devină imaginea acestei campanii, deoarece reprezintă perfect spiritul tânăr și sentimentul individualității fără compromisuri al mărcii”, transmit reprezentanții mărcii.
O campanie în care Lourdes are încă o dată axilele neepilate, așa cum a făcut-o pentru a promova o colecție semnată Converse, în 2018.
La sfârșitul lunii ianuarie, fata Madonnei dezvăluise deja imaginile colaborării dintre Parade și Juicy Couture, pentru care a pozat în lenjerie intimă. Ea a fost, de asemenea, imaginea mărcii Gypsy Sport și a liniei de parfumuri Stella McCartney.
La începutul lunii decembrie, Lourdes a participat și la un spectacol artistic Desigual, care a simulat o orgie ca parte a târgului de artă contemporană Art Basel din Miami.
Între modă, artă și provocare, Lourdes Leon pare să meargă pe urmele mamei sale. În aprilie 2019, ea a devenit la fel ca regina popului, muza creatorului Jean Paul Gaultier în timpul colaborării sale cu Supreme.
Gigi Hadid a participat la primul ei spectacol de modă după ce a născut. Modelul a deschis și a închis show-ul Versace pentru colecție toamna/iarna 2021.
Toni Garrn este însărcinată cu primul ei copil. Fotomodelul german a anunțat că ea și soțul ei, Alex Pettyfer, vor deveni părinți în mai puțin de 3 luni.
Cătălina Grama, alis Jojo, şi-a tatuat pe braț una dintre pozele ei favorite cu Paul Ipate, partenerul ei de viață și tatăl fetiței sale.
Pamela Anderson își ia rămas bun de la casa ei din Malibu. Casa actriței va ieși oficial pe piață luni, confirmă revista PEOPLE.
Fondatorul SpaceX Elon Musk a anunțat că intenționează să creeze un nou oraș în statul american Texas. Acesta s-a lăusat cu noul proiect pe contul de Twitter.
Lumea nu va scăpa de Covid-19 nici în 2021, susține Organizația Mondială a Sănătății (OMS), care arată că speranța că vom scăpa de pandemie până la finalul acestui an este nerealistă.
Chanel a creat un uimitor colier pentru a celebra centenarul celebrului său parfum, Chanel No. 5. Atracția principală este un diamant D (incolor) tăiat în formă octogonală (care seamănă cu sticla parfumului) cu o greutate exactă de 55,55 carate.
Pentru prima ei prezentare de modă în fruntea casei Chloé, designerul Gabriela Hearst și-a imaginat o îmbrăcăminte ultra-feminină, dar și foarte angajată într-o logică a sustenabilității.
Un sport este realizat în aer liber și funcționează cardio, celălalt se practică acasă, pe o saltea, promovând flexibilitatea și echilibrul. Alergatul și yoga sunt cele două sporturi preferate în această perioadă și chiar ideal de combinat.
Lavinia Pârva a lăsat scena pentru o afacere online, adaptată pandemiei de COVID-19.
LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.
Ellen DeGeneres a scos la vânzare opulenta casă din Beverly Hills, pe care a cumpărat-o de la liderul trupei Maroon 5, Adam Levine.
Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.
Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.
Cântărețul Bruno Mars investește în modă și stil de viață odată cu lansarea brandului său, Ricky Regal, pentru care a încheiat un parteneriat cu Lacoste. Rezultatul este o colecție cu accente vintage.
Giorgio Armani a dorit să ofere modă liniștitoare pentru toamnă și a adăugat o notă de romantism colecției sale.
Pentru toamna anului 2021, designerii mărcii Miuccia Prada și Raf Simons au adoptat conceptul transfigurării. Clasicii reinventați au furat lumina reflectoarelor.
Victoria Beckham ar putea fi nevoită să-și închidă compania de modă. Marca fostei Spice Girls a mers pe pierderi de ani de zile și ar putea fi nesustenabilă.