Firma de consultanță Bain estimează că vânzările vor scădea cu până la 35% în acest an, ceea ce duce la oprirea zdrobitoare a unui deceniu de creștere spectaculoasă, iar grupurile de lux se mișcă rapid pentru a proteja marjele.
Chanel a spus că va crește prețurile la genți și unele produse mici din piele cu 5-17% în întreaga lume, deoarece pandemia a dus la creșterea costurilor anumitor materii prime. „Aceste ajustări sunt făcute, asigurând în același timp evitarea diferențele excesive de prețuri între țări”, a spus un reprezentant al brandului. Korea Times a raportat o creștere a prețurilor cu 25% la produsele Chanel din Coreea de Sud.
Casa de modă a grupului LVMH, Louis Vuitton - despre care compania a declarat că luna trecută se bucura de o creștere a vânzărilor de peste 50% în China la începutul lunii aprilie - a crescut prețurile genților de mână și în Statele Unite și Europa. De exemplu, geanta Neverfull MM, care costă 1.500 de dolari pe site-ul său, s-a vândut cu 1.430 de dolari la începutul lunii mai și cu 1.320 de dolari la sfârșitul lunii octombrie 2019, ceea ce înseamnă că prețul acesteia a crescut cu aproape 14%.
În China și Coreea de Sud, oamenii au făcut coadă la magazinele Chanel imediat ce au început să se răspândească zvonuri cu privire la creșteri iminente ale prețurilor pe social media. Brandul american de bijuterii Tiffany, care este cumpărat de LVMH, a majorat prețurile unora dintre produsele sale din Coreea de Sud cu 10% pe 6 mai, spune un manager al magazinului din Seul. „Tiffany revizuiește în mod regulat strategia de prețuri, inclusiv în cadrul fiecăreia dintre piețele în care facem afaceri pentru a reflecta, printre altele, fluctuațiile valutare și costurile de intrare pentru afaceri”, spune un purtător de cuvânt al companiei.
Analiștii au spus că cele mai puternice mărci, precum Louis Vuitton, ar putea fi tentate să crească prețurile, având în vedere rezultatul vânzărilor din timpul crizei coronavirusului, ceea ce a provocat înghețarea călătoriilor internaționale și o recesiune în Europa și Statele Unite. „Este o strategie de apărare a marjelor”, spune Luca Solca, analist de bunuri de lux la Bernstein. Cu toate acestea, nu toate etichetele ar urma acel traseu, deoarece ar putea declanșa o reacție a consumatorilor, a spus el.
Cumpărătorii chinezi sunt esențiali pentru mărcile de lux, deoarece au reprezentat 35% din cheltuielile globale de lux în 2019. Firma de consultanță Bain se așteaptă ca influența lor asupra sectorului să crească și mai mult în următorii ani - și spune că vor reprezenta aproape jumătate din totalul vânzărilor de lux până în 2025.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Sabrina Carpenter este noua muză a lui casei Versace, celebrând ochelarii Biggie, embleme ale unui stil aflat la răscrucea dintre lux și cultura urbană.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.