Chanel și Louis Vuitton cresc prețurile genților. Vor urma și alte mărci?

Mărci de top, inclusiv Chanel și Louis Vuitton, au crescut prețurile unora dintre cele mai râvnite produse, pentru a compensa vânzările pierdute în timpul carantinei impuse de pandemia de coronavirus.

Firma de consultanță Bain estimează că vânzările vor scădea cu până la 35% în acest an, ceea ce duce la oprirea zdrobitoare a unui deceniu de creștere spectaculoasă, iar grupurile de lux se mișcă rapid pentru a proteja marjele.

Chanel a spus că va crește prețurile la genți și unele produse mici din piele cu 5-17% în întreaga lume, deoarece pandemia a dus la creșterea costurilor anumitor materii prime. „Aceste ajustări sunt făcute, asigurând în același timp evitarea diferențele excesive de prețuri între țări”, a spus un reprezentant al brandului. Korea Times a raportat o creștere a prețurilor cu 25% la produsele Chanel din Coreea de Sud.

Casa de modă a grupului LVMH, Louis Vuitton - despre care compania a declarat că luna trecută se bucura de o creștere a vânzărilor de peste 50% în China la începutul lunii aprilie - a crescut prețurile genților de mână și în Statele Unite și Europa. De exemplu, geanta Neverfull MM, care costă 1.500 de dolari pe site-ul său, s-a vândut cu 1.430 de dolari la începutul lunii mai și cu 1.320 de dolari la sfârșitul lunii octombrie 2019, ceea ce înseamnă că prețul acesteia a crescut cu aproape 14%. 

În China și Coreea de Sud, oamenii au făcut coadă la magazinele Chanel imediat ce au început să se răspândească zvonuri cu privire la creșteri iminente ale prețurilor pe social media. Brandul american de bijuterii Tiffany, care este cumpărat de LVMH, a majorat prețurile unora dintre produsele sale din Coreea de Sud cu 10% pe 6 mai, spune un manager al magazinului din Seul. „Tiffany revizuiește în mod regulat strategia de prețuri, inclusiv în cadrul fiecăreia dintre piețele în care facem afaceri pentru a reflecta, printre altele, fluctuațiile valutare și costurile de intrare pentru afaceri”, spune un purtător de cuvânt al companiei.

Analiștii au spus că cele mai puternice mărci, precum Louis Vuitton, ar putea fi tentate să crească prețurile, având în vedere rezultatul vânzărilor din timpul crizei coronavirusului, ceea ce a provocat înghețarea călătoriilor internaționale și o recesiune în Europa și Statele Unite. „Este o strategie de apărare a marjelor”, spune Luca Solca, analist de bunuri de lux la Bernstein. Cu toate acestea, nu toate etichetele ar urma acel traseu, deoarece ar putea declanșa o reacție a consumatorilor, a spus el.

Cumpărătorii chinezi sunt esențiali pentru mărcile de lux, deoarece au reprezentat 35% din cheltuielile globale de lux în 2019. Firma de consultanță Bain se așteaptă ca influența lor asupra sectorului să crească și mai mult în următorii ani - și spune că vor reprezenta aproape jumătate din totalul vânzărilor de lux până în 2025.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION