Chanel și Louis Vuitton cresc prețurile genților. Vor urma și alte mărci?

Mărci de top, inclusiv Chanel și Louis Vuitton, au crescut prețurile unora dintre cele mai râvnite produse, pentru a compensa vânzările pierdute în timpul carantinei impuse de pandemia de coronavirus.

Firma de consultanță Bain estimează că vânzările vor scădea cu până la 35% în acest an, ceea ce duce la oprirea zdrobitoare a unui deceniu de creștere spectaculoasă, iar grupurile de lux se mișcă rapid pentru a proteja marjele.

Chanel a spus că va crește prețurile la genți și unele produse mici din piele cu 5-17% în întreaga lume, deoarece pandemia a dus la creșterea costurilor anumitor materii prime. „Aceste ajustări sunt făcute, asigurând în același timp evitarea diferențele excesive de prețuri între țări”, a spus un reprezentant al brandului. Korea Times a raportat o creștere a prețurilor cu 25% la produsele Chanel din Coreea de Sud.

Casa de modă a grupului LVMH, Louis Vuitton - despre care compania a declarat că luna trecută se bucura de o creștere a vânzărilor de peste 50% în China la începutul lunii aprilie - a crescut prețurile genților de mână și în Statele Unite și Europa. De exemplu, geanta Neverfull MM, care costă 1.500 de dolari pe site-ul său, s-a vândut cu 1.430 de dolari la începutul lunii mai și cu 1.320 de dolari la sfârșitul lunii octombrie 2019, ceea ce înseamnă că prețul acesteia a crescut cu aproape 14%. 

În China și Coreea de Sud, oamenii au făcut coadă la magazinele Chanel imediat ce au început să se răspândească zvonuri cu privire la creșteri iminente ale prețurilor pe social media. Brandul american de bijuterii Tiffany, care este cumpărat de LVMH, a majorat prețurile unora dintre produsele sale din Coreea de Sud cu 10% pe 6 mai, spune un manager al magazinului din Seul. „Tiffany revizuiește în mod regulat strategia de prețuri, inclusiv în cadrul fiecăreia dintre piețele în care facem afaceri pentru a reflecta, printre altele, fluctuațiile valutare și costurile de intrare pentru afaceri”, spune un purtător de cuvânt al companiei.

Analiștii au spus că cele mai puternice mărci, precum Louis Vuitton, ar putea fi tentate să crească prețurile, având în vedere rezultatul vânzărilor din timpul crizei coronavirusului, ceea ce a provocat înghețarea călătoriilor internaționale și o recesiune în Europa și Statele Unite. „Este o strategie de apărare a marjelor”, spune Luca Solca, analist de bunuri de lux la Bernstein. Cu toate acestea, nu toate etichetele ar urma acel traseu, deoarece ar putea declanșa o reacție a consumatorilor, a spus el.

Cumpărătorii chinezi sunt esențiali pentru mărcile de lux, deoarece au reprezentat 35% din cheltuielile globale de lux în 2019. Firma de consultanță Bain se așteaptă ca influența lor asupra sectorului să crească și mai mult în următorii ani - și spune că vor reprezenta aproape jumătate din totalul vânzărilor de lux până în 2025.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Grupul Kering renunță definitiv la blana naturală

Grupul Kering anunţă că mărcile Saint Laurent şi Brioni renunţă la blănuri începând cu toamna 2022. Acestea sunt de fapt ultimele două mărci din grupul Kering care încă mai utilizau blana de animale, după ce Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta şi Alexander McQueen au decis să nu o mai utilizeze în produsele proprii.

Elon Musk și cântăreața Grimes s-au despărțit

Elon Musk, miliardarul din spatele Tesla și SpaceX, și iubita sa, cântăreața și topmodelul Grimes, au rupt relația, după trei ani de căsnicie, anunță Business Insider.

Inna, adevărul despre situația ei financiară. Ce avere a strâns

Inna, pe numele ei real Elena Alexandra Apostoleanu, a reușit să strângă milioane de fani din întreaga lume de când s-a lansat și până în prezent.

Cum arată conceptul de superiaht inspirat de „Alice în Țara Minunilor”. La bord se află un parc natural cu propriul său iaz

Lung de aproape 100 de metri și inspirat de clasicul basm „Alice în Țara Minunilor” - acest superyacht vine cu un parc natural cu propriul său iaz, un ring de dans, o piscină și, bineînțeles, un heliport.

Savage x Fenty | Al treilea spectacol al Rihannei, dar și cel mai îndrăzneț

Al treilea spectacol de modă al brandului de lenjerie intimă deșinut de Rihanna, Savage X Fenty, a avut premiera pe Amazon Prime. Evenimentul nu a lipsit de vedete care purtau ținute îndrăznețe din noua colecție.

Prada investește 19 mil. de euro într-o fabrică din România

Grupul de modă Prada investește 19 milioane de euro pentru a ridica o fabrică nouă la Sibiu. Firma italiană, care a anunţat o creştere de 66% a veniturilor la curs valutar constant în pandemie, mai deține o fabrică în România specializată în genți de piele.

Kim Kardashian și incredibila coadă de cal de 10.000 de dolari

La ultima Gală Met, Kim Kardashian a fălsat audiența gură cască cu una dintre cele mai îndrăznețe ținute care i-a ascuns complet fața. Și o coafură cu un buget amețitor.

5 tendințe de frumusețe observate la London Fashion Week

În perioada 16 - 21 septembrie, toate privirile au fost îndreptate spre Londra, unde a avut loc Fashion Week. Oportunitatea de a reveni la cele mai îndrăznețe look-uri de frumusețe.

Valentino lansează hanoracele „vaccinat” pentru a sprijini vaccinul COVID-19

Hanoracul a devenit viral luna trecută, când directorul de creație al etichetei Pierpaolo Piccioli și Lady Gaga l-au purtat ​​într-o postare pe Instagram.

Licitații | Un autoportret de Frida Kahlo, estimat să stabilească un record

Tabloul artistei „Diego y yo” se îndreaptă spre licitație la New York în noiembrie. Un autoportret al Fridei Kahlo va bate recordul la licitație în această toamnă. Sotheby's va oferi lucrarea din 1949 în timpul unei vânzări de artă modernă în New York în luna noiembrie. Se așteaptă ca lucrarea să aducă 30 de milioane de dolari - de peste trei ori mai mult decât actualulrecord al artistei, de 8 milioane de dolari, înregistrat în 2016.

Aston Martin a realizat versiunea pentru copii a mașinii preferată de James Bond

O companie britanică a lansat un model în miniatură Aston Martin DB5, destinat copiilor interesați de aventurile celebrului spion 007.

Săptămâna Modei din Milano | Fendi, Alberta Ferretti, No. 21, Brunello Cucinelli

Scena modei s-a mutat la Milano, unde Kim Jones de la Fendi a deschis săptămâna modei. Mulți designeri care au renunțat la prezentările fizice în sezoanele anterioare s-au întors și sunt optimisti cu privire la viitor.

Valentino lansează hanoracele „vaccinat” pentru a sprijini vaccinul COVID-19

Hanoracul a devenit viral luna trecută, când directorul de creație al etichetei Pierpaolo Piccioli și Lady Gaga l-au purtat ​​într-o postare pe Instagram.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted FASHION
Săptămâna Modei din Milano | Fendi, Alberta Ferretti, No. 21, Brunello Cucinelli

Scena modei s-a mutat la Milano, unde Kim Jones de la Fendi a deschis săptămâna modei. Mulți designeri care au renunțat la prezentările fizice în sezoanele anterioare s-au întors și sunt optimisti cu privire la viitor.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted FASHION
Săptămâna Modei din Londra | Muza supremă din colecția primăvară/vară 2022 a Victoriei Beckham

„David este mereu îmbrăcat. Face mereu un efort. Când suntem în vacanță în Europa, are un aspect îngrijit și vreau mereu să-i port piesele. Este ideea unei valize. Obișnuită”, i-a spus Victoria Beckham criticului de modă britanic Vogue Anders Christian Madsen înainte de spectacolul ei de la Săptămâna Modei din Londra, unde și-a prezentat colecția primăvară/vară 2022.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted FASHION
Personajele Fortnite se îmbracă de la Balenciaga

Casa de modă Balenciaga intră în universul jocurilor video „îmbrăcând” patru personaje din seria Fortnite.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Săptămâna Modei din Londra | Vivienne Westwood și Erdem

A început Săptămâna Modei la Londra. Designerii își expun creațiile pentru sezonul primăvară 2022.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Șase tendințe remarcabile din Săptămâna Modei din New York

Săptămâna modei din New York a fost dominată de spectacole de modă desfășurate la interior dar și în exterior, petreceri și acele plimbări lungi în stilul străzii.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted FASHION