Cizmele UGG sunt considerate „rățuștele urâte” din lumea încălțămintei. Cu toate acestea, au devenit un simbol puternic al unui mod de viață tineresc, sportiv, un must have ce reflectă stilul relaxat al fetelor „rele” de la Hollywood, precum Paris Hilton, Britney Spears și Lindsay Lohan.
Cizmele UGG sunt peste tot. Când ajungi să crezi că au dispărut din peisaj, revin la modă. Până în 2012, cizma Ugg a devenit sinonimă cu așa-numita „basic bitch”: o derogare casual care a fost asociată cu Diet Coke, filmele după cărțile lui Nicholas Sparks, melodiile lui Taylor Swift și cizmele UGG. O definiție din dicționarul urban din 2014 notează că vânzările cizmelor UGG au scăzut cu 31% pentru că „nu le-au plăcut schimbarea”.
Dar recent s-a întâmplat ceva miraculos. În luna octombrie, raportul Lyst, care analizează obiceiurile de cumpărături a milioane de cumpărători, a constatat că Ugg-urile au înregistrat o creștere de 350% a căutărilor de-a lungul anului. Și, chiar mai șocant, un procent uriaș de bărbați se află în spatele acestor căutări. Vă mai amintiți probabil de Ben Affleck sau Leonardo DiCaprio încălțați în astfel de cizme. La vremea respectivă i-am condamnat pentru alegerea făcută. Cu timpul UGG-urile și-a făcut loc ușor-ușor și în garderoba bărbaților. Dar modele s-au reinventat. Sunt mai slim și mai înalte, altele au șirețuri, sau mai puțină căptușeală.
UGG-urile pentru bărbați nu arată ca UGG-urile tradiționale. De fapt, povestea de succes din spatele UGG-urilor pentru bărbați face ca acestea să arate mai degrabă a cizme clasice, purtate de artiștii hip-hop și sportivi împreună cu un pantalon de trening.
sursa: tabu.ro
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.