Cel mai cunoscut rol este cel în păstrarea acuității vizuale. Hrănește celulele cu conuri și bastonașe ale retinei și astfel ajută la păstrarea acuităţii vizuale.
Toate vitaminele sunt esențiale pentru ca organismul să îndeplinească o cantitate incredibilă de funcții zilnice. În spatele unei vederi bune, a unui sistem de reproducere eficient și a unei pieli sănătoase se află vitamina A. Este prezentă într-o mare varietate de alimente, dar riscul de a avea o deficiență de vitamina A există, în principal la mame însărcinate, bebeluși și copii în primele etape de creștere.
1. Piele uscată
2. Vedere încețoșată
3. Acnee
4. Probleme de fertilitate
5. Vinderea lentă a rănilor
6. Creștere lentă
7. Ochi uscați
Includeți următoarele alimente în dieta voastră și veți observa rapid schimbări în corpul vostru!
Ouă: Un ou fiert conține 8% din vitamina A pe care ar trebui să o consumăm zilnic.
Somon: în 100 de grame există 149% din vitamina A necesară zilnic.
Spanac: într-o ceașcă gătită există 105% din vitamina A.
Cartof dulce: Este una dintre cele mai bune surse de vitamina A, deoarece într-o singură ceașcă există 122% din ceea ce ne trebuie să consumăm zilnic.
Morcovi: într-o cană există 148% din vitamină.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.